28.05.2007., ponedjeljak

Nakon dužeg vremena poželjela napisati post...

Heloooo.....
Ja sam bolesna,valjda opet sinusi ili možda alergija...madmadmad
Dala sam obećanje svojim ljudovima iz razreda da bum pisala blog a oni budu čitali...
Ovih četire godine su jako brzo prošle....
Bilo je svega,od svađa,smijeha,suza,nesretnih ljubavi...
Ovaj prošli tjedan je protekel super,svi smo bili vredu,nismo se pretjerano svađali...
A u petak smo bili u Dominu,to je jedan kafić na Vinici...
Ja sam svima na čepeka napisala 25.05.07 DOMINO,da se zmisle...
Meni je bilo teško al se nisam mogla plakati...
Još ih sad se vidim uplakane i dečke...
Danas sam trebala iti u školu al nisam jer sam bolesna i ujutro mi je bilo koma..
Tomek nam ide u vojsku sutra...
Nadam se da se bum s nekima barem ponekad vidla...
Da,nebu više to to,ali moramo i to prejti...
Svi mi budu faleli,kak god si nisam bila sa svima dobra...
A,joj,tak mi fali škola,uopče ne znam kaj da radim...
Moram jen dan iti s OSOBICOM kopirati pitanja i odgovore za maturu...
Stavila vam bum slike s maturalne večeri i zadnjih dana....
Kad ovak razmišljam svi mi budu faleli,svako zbog nečega...
Kakvi god da bili svako mi se uvukel pod kožu,od svakoga sam nekaj naučila....

DARIO BLAGUS
ALEN CERJAN

IVA CESTAR
DANIJELA COPAK

SLOBODAN ČANAKI
BOJAN GOSARIĆ

JASMINA GOTAL
MARTINA HAĐINA

DENIS HRUPEK
NEVEN KOLARIĆ
JURICA KOS
LUKA LEVANIĆ

KRISTINA LEVATIĆ
MAJA MAGAŠ
MATEJA MARČEC
TATJANA MESEC
MATEJA MEŠTRIĆ

NIKOLA PRSTEC
ANĐELKO PODBOJEC

LANA ŠILEC
ALEKSANDRA SAČER

TOMISLAV VALJAK
ALEN ZDAČEK
TIN ZDUNIĆ


to su vam učenici i učenici legendarmog 4D....

Jučer sam se vidla s dragim..
Bilo mi je super...
Mislim ja uživam s njim i boljeg dečka nisam mogla poželjeti...
Mislim bed je to kaj smo kratko skupa,a ono,kaj je tu je...
U zadnje vrijeme moja Nika je sve po sud samo je nema doma..
Ma ta mačketina,a kaj bum....

ZOV PRIRODE JE ZOV PRIRODE...

evo vam i slikica....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
u zelenoj haljinici MARTINA HAĐINA,u crnoj haljini do mene MATEJA MARČEC,u lujubičastoj haljini MAJA MAGAŠ,u dugoj zelenoj haljini ALLEKSANDRA SAČER,u dugoj crvenoj haljini KRISTINA LEVATIĆ,u crnoj haljini LANA ŠILEC,a do Lane je MATEJA MEŠTRIĆ...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
najviši JURICA KOS,u sredini LUKA LEVANIĆ(kiseli) i TIN ZDUNIĆ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
KRISTINA LEVATIĆ i BOJAN GOSARIĆ
najslađi par....cerekcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
TATJANA MESEC i DARIJO BLAGUS plešu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
u crvenkastoj košulji ALEN CERJAN a ovaj kraj njega je TIN ZDUNIĆ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
u haljini DANIJELA COPAK u hlačama IVA CESTAR


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
SLOBODAN ČANAKI i MATEJA MEŠTRIĆ plešu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
NIKOLA PRSTEC(niksi)on vječito spi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na slici:
TOMISLAV VALJAK(on odlazi 29.05.07)u vojsku i TIN ZDUNIĆŠ koji ostaje...

ovo je bila naša zastava....
radila ju je Majina mama....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u četvrtak smo imali organizirani koncert Crvene jabuke i Niksi se vozil ispred busa a iz auta im se vijorila zastava...
meni je bilo super al teško jer sam znala da je to kraj...

ovo bi trebal biti cijeli razred...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a ko maturanti smo bili PČELICE....
imali smo ticala,krila,crne hlače i crne majce s žutim prugicama...no no pik traka su bile prugice..
to je otprilike izgledalo tak...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hm,mene nema puno na slikama,jer sam očito za vrijeme slikanja bila negde drugde...
hm...a za maturalnu večer mogu reći bilo je FENOMENALNO ali nismo imali ništ organizirano tak da....
al bilo je za pamćenje....
a sad...nem sve otkrila jer vam ne zanimljivo i ne budete imali motive za čitanje kasnije....


PUSA SVIMA...kisskisskiss
POSEBNO MOM DEČKU...cerekcerekcerek
I NAJBOLJEM RAZREDU NA SVIJETU....4.D JE ZAAAAAKKOOOOONNNNNN......

smijehsmijehsmijeh**********PRIJATELJICE**********smijehsmijehsmijeh

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke


Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti


Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke


SAMO ZA MOJE GOLUBICE...
MOJE PRIJATELJICE...
MOJE CURE IZ 4D....
SVE VAS VOLIM...


BOLJE BITI PIJAN NEGO STAR

Kad pomislim na te
stara ljubavi
zao mi je sto smo bili
samo dobri drugovi

A zivot leti, leti
mladost kraca je
sve ce jednom da se vrati
samo ona ostaje

Bolje biti pijan nego star
bolje biti pijan nego star
vino nek' zna da smo nekad
bili sretni par
bolje biti pijan nego star

A kada dodje zima
i prve pahulje
cekacu te, moja Buco
kraj prve gimnazije

A neces, neces doci
znam te dobro, znam
mozda je i tako bolje
naviko sam biti sam


a ovo je za moje prijatelje iz razreda...
dečki bili ste najbolji...

ZBOGOM DAME,ZBOGOM PRIJATELJI

A sad zbogom dame
zbogom prijatelji
ja bas moram
da odem, da odlazim


I steta sto je jutro tako brzo svanulo
nisam stig'o
od svih vas da se oprostim

A sad zbogom oce
reci zbogom Dubravi
tamo mi je mati
i prve, prve ljubavi

Iza sebe ostavit cu trag od krvi
a i suza
da se jednom kuci mogu vratiti

Ceste sve kud me vodite
u rodni grad sad me vratite





JEDNU MLADOST IMAM


Gdje je sada drustvo nase
jos se tebe sjetim cesto
tamo ispod starog mosta
tu je bilo nase mjesto

Ja cu sada naglas reci
ono sto odavno znamo
bas je steta sto smo uvijek
prijatelji bili samo

Jednu mladost imam
samo srce jedno
a mi nismo zajedno
generacija se rastaje i dijeli
tebe su mi uzeli

Bez tebe mi nema dana
tuga me za tebe veze
nije na mom srcu rana
to je nesto puno teze

Ljubav ubija me njezno
ubija me polagano
postalo je neizbjezno
da se i ne pozdravljamo


ovo je pjesma za moju Kvikicu....

Pamti samo lijepe stvari…
Kad su pitali grupu studenata da izaberu i napišu jednu stvar, nešto lijepo po čemu će pamtiti prošlu godinu, svi su počeli puhati. Profesorica je mislila da im je teško izabrati samo jednu stvar, no ispostavilo se da je problem pronaći makar jednu! Kada su promijenili pitanje i trebali se sjetiti neke loše stvari, svi su odmah živnuli i krenuli u nabrajanje!

Nauči pamtiti dobre stvari. Sačuvaj lijepe trenutke zauvijek, a loše zaboravi. Pokušaj svaku večer prije spavanja zapisati barem jednu dobru stvar koja ti se taj dan dogodila i uočavanje lijepih stvari postat će ti navika.


pa sad svi pokušajte zapamtiti lijepe stvari,ja ću samo lijepo zapamtiti a ono ružno je ionako zaboravljeno i oprošteno....
molim vas pamtite me po onom lijepom a loše mi oprostite i pustite zaboravu....

10 ZAKONA ZA MATURANTE

1. Nikad neću zaboraviti svoje dobre prijatelje iz srednje škole, bez obzira koliko ću novih prijatelja upoznavati dalje u životu. Zadržat ću i stare prijatelje, jer prijatelje treba čuvati!

2. Iako mi se više zbilja ne da učiti, dat ću još sve od sebe za državnu maturu!

3. Ako imam čvrstu volju da upišem fakultet i završim ga, to ću i ostvariti. Neću će obeshrabriti zbog nekoliko težih ispita ili zeznutih profesora ili zbog vlastite lijenosti. Svega 33 posto studenata u Hrvatskoj završi upisani studij, a ja ću ući u taj postotak!

4. Na faksu ću učiti koliko-toliko redovito i neću dozvoliti da mi se odjednom nakupi nekoliko ispita i hrpa gradiva koje moram u kratkom roku savladati. Neću visjeti samo po kavicama, već ću ići na sva važna predavanja, jer je to prilika da naučim nešto novo i zanimljivo.

5. Da ću odluku o daljnjem školovanju/izboru fakulteta donijeti sam/a – dobro ću razmisliti o tuđim savjetima i pokušati realno razmotriti mogućnosti sa svojim željama i maštanjima o budućnosti, kako bih donio/la najbolju moguću odluku.

6. Dokazat ću samoj/om sebi da postajem zrelija osoba koja se zna brinuti za svoj život. Manje ću se svađati s roditeljima i biti samostalniji/a u svakom pogledu. Oslanjat ću se više na sebe samog/u!

7. Trudit ću se biti kovač svoje sreće i dat ću sve od sebe da ostvarim svoje ciljeve u životu, no neću histerizirati i osjećati se kao da je smak svijeta ako ne bude sve baš točno onako kako ja to želim. Znam da je život nepredvidljiv!

8. Neću previše brinuti oko budućnosti i znat ću uvijek što su moji prioriteti u životu. Uvijek ću slušati svoje srce i znat ću što mi je važno i što me čini sretnim/om, nitko mi drugi neće objašnjavati što je za mene najbolje, samo predlagati.

9. Bit ću svjestan da u životu nema predaha, život je neprestana borba, no ja ću uvijek biti hrabri borac koji nikad neće odustati, bez obzira na sve! Poraz mi nije opcija!

10. Posao i novac su važni u životu, no najvažnije stvari su ipak zdravlje i ljubav, to ću uvijek znati cijeniti!

Kiss Glitters



Cartoon Glitters



Blog images codes



image hosting file hosted images

VOLIM TE!!!!



a sad idem ja...nadam se da ima dosta teksta...
P.S. GOJKO ma nije bitno kolko me vas čita bitno je da se sjetite pročitati..
P.S.OSOBICA ni ja nisam išla,pa bolesna sam....
PUSA..............mahmahmahkisskisskiss

u 12:41||komentari (16)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.