16.04.2007., ponedjeljak

Hi

Današnji dan bi mogla opisati pod ocjenom 2...
Imala sam male nezgode s majcom isto kak i u subotu...
Zezali su me da si otkopčam te gumbe i tak to...
Luka me zajebaval da me bu slekel a ovi su se smijali jer sam si sama kriva kaj si tak oblačim...
I ono nisam si normalno mogla gumbeke zakopčati...
I Nikola me zezal da bum nekaj zgubila...
A moja Međimurka je rekla da sam šeksipilna....
A joj,kak sam se osječala lepo radi toga...
Ajd onda sam se brinula kaj ak mi se bu vidlo ono malo sisa kaj imam...
I tak to...
Ono smehi s tim i tako to...
Al nekak sam malo čudna...
Imam filing da me bu skoro tetila u ferariju posjetila pa ono...
Dečko mi fali,nem ga danas vidla,a htela sam se o nekim stvarima kaj me muči s njim razgovarati al ajde nek si radi radnju...
Ja svoju moram prepravljati a to mi se neda....
Zadnje vreme se sama sebi čudim postala mi je lagano za se svejedno....
Onak sam i bi i ne bi...
Sutra vam idem po cd na rv s osobicom...
Ona mi je moralna podrška,a ja idem radi nje...
Komplicirano????
Ma ne,treba samo skontati,al nije sad ni vreme a ni mesto...
Ipak to je tajna....
Zadnje vreme često se koristim tim izrazom,jer mi svako malo dobro dojde:
IZGUBLJENO NAM JE ONO ŠTO SMO SAMI ODLUČILI IZGUBITI I PUSTITI DA NAM BUDE IZGUBLJENO!!!
BEZ BORBE NEMA I POBJEDE,BEZ BORBE NEĆEMO DO ŽELJENA CILJA STIĆI!!!
U LJUBAVI I SNOVIMA NE POSTOJI NEMOGUĆE!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jeste ikad bili kraj osobe koju volite i osječali se tako lijepo i posebno,osječali kako vam srce ludo poskakuje i kako gori???
Jeste li ikad željeli tu osobu stalno kraj sebe jer s njom je sve lakše???
Jeste li se ikad jutom probudili i vidjeli da vani pada kiša a vama je svanulo sunce jer ste dobili poruku od jako vam drage osobe???
Jeste li poželjeli ikad da kad ste s dragom vam osobom da vrijeme sporije ide???
Jeste li ikad poželjeli da dan potraje 25h???
Jeste li se ikad osjećali jako sigurno u naručju osobe koju volite???
Jeste li ikad osječali strah od gubitka te osobe,strah da će ta osoba jednog dana odustati od vas i da neće više imati volje da se bori i trudi da uspijete???
Jeste li ikad pomislili da nešto ne štima i da nije kako bi trebalo biti??
Jeste li ikad poželjeli plakati jer neke stvari vas tako muče a nema vam te osobe kraj vas s kojom bi to željeli podjeliti???
Jeste li se ikad bojali da riječi koje vam kaže voljena osoba da nisu vaš 100%istinite??
Jeste li ikad pomislili što zapravo znače riječi da bin za nekog učinili baš sve??
Jeste li se ikad zapitali što znači ljubav???
Jeste li se ikad zapitali što ona druga osoba misčo o vama,što od vas očekuje,što od vas želi??
Jeste li ikad poželji ili želite ostati samo s tom osobom jer nekako vam nema više smisla tražiti druge,kad ste si našli osobu koja je vama sve??
Jeste li ikad pustili koju sizu kad ste bili s vama voljenom osobom jer nekako ne vjerujete da je ona s vama,??
Jeste li ikad pomislila kako je nevjerojatna činjenica da nekom pripadate i da neko vama pripada??
Jeste ikad pomislili da ta osoba zaslužuje nekog boljeg i da vi niste dovoljno dobri jer ne vjerujete da zaslužujete nekog o kom ste sanjali???
Jeste li ikad poželji s tom osobom ostati i danas sutra započeti nešto zaozbiljno???
Jeste li ikad pomislili kako bi bilo da s tom osobom provedete svoj život i da imate djecu???
A jeste li ikad pomislili šta bi bilo da je izgubite??
Meni se svako malo motaju ta pitanja po glavi i koje kakva druga....
Muče me strahovi...
Bojim se da on ne poželi drugu....
Bojim se da mu ne dosadim....
Bojim se da bi poželio da sam drugačija kao sve druge jer sam ja nekako drugačija...
Bojim se da nisam ona kojom me smatra...
Bojim se....
Užasno se bojim....
***
Na internetu sam našla nešto prekrasno a ono što sam označila drugom bojom mi se posebno sviđa!!!
1. Volim te ne zbog toga što si ti, već zbog toga sto sam ja kad sam pored tebe.

2. Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.

3. Samo zato što te netko ne voli onako kako bi ti to volio, ne znači da nisi voljen cijelim njegovim bićem.

4. Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.

5. Najgori način da ti netko nedostaje jest da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.

6. Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužan. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmijeh.

7. Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.

8. Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.

9. Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih osoba prije nego što upoznaš pravu i na tome ćeš mu, kad se to bude dogodilo, biti zahvalan.

10. Ne plači zato što je završilo. Smij se zato što se dogodilo!

11. Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi oprezniji.

12. Postani bolja osoba i budi siguran da znaš tko si prije nego što sretneš nekog novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.

13. Ne opiri se toliko. Najbolje stvari događaju se onda kada ih ne očekuješ.
Ova pod broj 9.mi se posebno sviđa...
Hm,mogla bi reći i da je više nego točno,ma zapravo da je istinita...
Upoznala sam prije Marka mnogo osoba al svi su na neki način bili krivi...
Svako ima sliku svog idealnog dečka ili cure,e ja sam našla dečka koji se savršeno uklapa u sliku savršenog dečka...
Tod dečka stvarno volim...
Od kad ga poznam otkrila sam mnogo tog kaj prije nisam znala...
Mnogo svojih skrivenim tajni,mnogo svojih osječaja koji su bili zakopani pod blatom samosažaljenja,grižnje savjesti,bjesa,ogorčenja i boli i poniženja...
Lagano je otopio led sa mog srca i u njega se uselio...
Mnogo tog nisam ni znala o sebi a kroz njega...
Ima jedna izreka
SEBE UPOZNAJEMO KROZ DRUGE!!!

Istina je....
Šteta kaj si nem dragoga vidla danas...
Nadam se da se bumo skoro...
Ima dost tog kaj mu trebam reći...
Hm.hm...
U,ovo je jako dugi post...U.....
Puno pusa.....
MARKO VOLIM TE!!cerekcerekcerekcerekImage Hosted by ImageShack.us


u 20:05||komentari (5)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.