13.04.2007., petak

Ima kaj zanimljivo???

Nemojte misliti da prava ljubav mora činiti izvanredne stvari. Potrebno je samo ljubiti i nikada se od toga ne umoriti.” Majka Tereza...

Danas sam nekak tak tak...yesyesyesMalo sam čitala i komentirala druge blogove pa su mi razne misli pale na pamet...winkwinkwinkNaravno više manje o ljubavi...Znate,zanimljiva je ova rečenica .........ŽIVOT BEZ LJUBAVI NEMA SMISLA..........a onda izokrenemo .........LJUBAV BEZ ŽIVOTA NEBI POSTOJALA...........
Hm...da ljubav je ta koja može zači i u onaj najdublji kutak našeg srca kojeg često tako sebično čuvamo samo za sebe...Ljubav je ta koja nas mijenja na bolje naravno a ako nas iskvari to nije ljubav več nešto drugo...eekeekeekLjudi se često igraju s tuđim osjećajima i riječima:VOLIM TE...VOLIM TE reći a to ne misliti je nešto strašno,radije šuti i reci nešto drugo..SVIĐAŠ MI SE...VOLIM TE a to misliti i osjećati,gajiti posebne osjećaje prema osobi kojoj su upućene je nešto najljepše...smijehsmijehsmijehDanas kad malo gleda oko sebe vidim kako ljudi odustanu od nećega bilo veza prijateljstva...Ne bore se,kažu izgubljeno je...NIŠTA NIJE IZGUBLJENO JEDINO AKO MI TO SVJESNO PUSTIMO DA BUDE IZGUBLJENO...Za ono što želimo se treba boriti...Da nije često lako ali treba puno truda,nade i ljubavi u to uložiti..I u ljubavi ima križeva al uz borbu su oni premostivi a i želju za održanjem veze i ljubavi..Ljudi danas imaju sve manje vremena i osječaja za druge...Žalosno ali tako je..nononoZnate koliko je potrebo da vam se uljepša loš dan???MALO!!!Samo jedan OSMJEH...Mislite da nije tako...Sjetite se toga kad vam je dan loš i kad vidite nečiji iskren osmjeh pun nade i ohrabrenja i na vaš kišni dan će zasjati sunce...Bacila se ja u velike filozofe...
A,da frendica je spala pri meni...Bilo je fora...Malo smo se zezale,glupirale,spominale...Ja sam malo razmišljala o svemu...I o MARKU...Sigurno sam već xxx puta rekla da volim tog dečka.pa da VOLIM GA...Buraz i sused su nas zajebavali...Ne znam da li je vreme krivo il kaj drugo ali bili su ko mala deca...Tvrde da su mi sisu vidli...Ma daleko su oni do toga...bangbangbangA nek uživaju,kad bu opet škola nema tog više,opet se buju učili...deaddeaddeadOSOBICA mi je jako dobro volje bila navečer nadam se i da danas...Joj...Mora to upaliti,držim palčeve...Ma se bu ok...smijehsmijehsmijehJa sam OK!!Mislim,malo sam se u trbuščeku zaokružila...Kaj ne ispalo da sam trudna...Nisam,to je posljedica prežderavanja....headbangheadbangheadbangKad počne škola opet bum imala onakav mali sexy trbuščić...nutnutnutOve dane sam se popodne nalazilas dragim..Bilo mi je fora...Joj,znate da me one tipical šminkerice živciraju....Se su COPY PASTE...I neznaš koja je ORGINAL...Ah...Nem opet počela...Bum zakuhala...Šaljem vam svima VELIKE PUSE...kisskisskiss

image hosting file

u 12:52||komentari (13)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.