26.03.2007., ponedjeljak

Parni Valjak
Ugasi me


Ugasi me
zar ne vidis da gorim
smiri me
zar ne znas da se bojim

Povedi me
sa tobom cu do kraja
povedi me
za tobom cu do kraja

Kako je dobro da te imam
kako je dobro da te imam
smiri me, onaku kako znas

Imas ruke, koje govore
ruke koje, smire sve
tvojim ocima ja verujem
povedi me, povedi me

Povedi me
sa tobom cu do kraja
povedi me
za tobom cu do kraja

Smiri me
onako kako znas
ugasi me
samo ti to znas

Parni Valjak
U ljubav vjerujem

Stavi malo boje, malo crvene
crvene ko ljubav sto ne prestaje
pa onda malo zute za suncan dan
a za vedro nebo boju znas i sam

Kazi da sam blesav, pjevam pjesme naivne
al' ne mozes mi nista, smijem se
nadji sretne misli kao Petar Pan
letjeti je lako kad si bezbrizan
ma dodaj malo boje u ovaj sivi dan
pogledaj u nebo, nisi vise sam

Kazi da sam blesav, pjevam pjesme naivne
al' ne mozes mi nista, smijem se
jer ja u ljubav vjerujem
jer ja sam opet zaljubljen

Stavi malo boje, malo crvene
crvene ko ljubav da ne prestane
ma dodaj malo boje u ovaj sivi dan
ako isto mislis neces biti sam

Parni Valjak
Dok je tebe


Dotakni mi usne, probudi mi tijelo
jos je vatre ostalo
dotakni mi dusu, srce je vrelo
za tebe je gorjelo

Ref.
I samo ne daj nikada
da nam ljubav bude navika
i samo ne daj, ne daj nikada
da nam ljubav bude navika

Slusam, cujem, gledam i vidim
otvaras se kao cvijet
tvoje mi oci kazu sto zelim
u njima lezi sav moj svijet


Probudi me strah
ne bih da te izgubim
samo ne znam kakve veze
imaju godine sa tim
idem dalje ja sa tobom zajedno
dok je tebe nista drugo nije p

u 10:47||komentari (10)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.