22.03.2007., četvrtak

Pozdrav...

ej...zadnje dane sam u školi ono sretna i nasmijana ali nije razlog taj kak neki misle da se prašim svaki dan,nego je razlog taj kaj sam presretna...imam dobre prijatelje,u školi mi ide ne najbolje al ide,imam najboljeg dečka na svijetu...cerekcerekcerek
inače malo mi je zima ali ok...sad me sused tu zajebava da varam dečka prek neta...koji frik...madmadmadma,da se ja s tim mlečnima zajebavam de bi došla...kak bi ja po novom rekla SVRBE ME TRAPERICE za to...to vam je nova fora...pristojniji način za to da veliš jebe mi se,boli me i te slične...yesyesyeshtjela bi vidjeti dragoga,nadam se da bum sutra jer u subotu me nema kak i u nedjelju...idem na križni put...smijehsmijehsmijehmoram se još s Lukom i Markom dogovoriti...našla sam nekaj zanimljivo kaj se tiče mene...pa eto...šaljem vam puse...:

Ako o sebi ne možeš govoriti pozitivno...
... radije šuti!

Prvo, zato što će sve loše što o sebi govoriš uhvatiti negdje korijen, a drugo, pretjeranom samokritikom svima ideš na živce!

Rečenice poput 'Tako sam debel/a (dosadan/na, glup/a, imam krive zube i sl.), ne znam zašto se uopće družiš sa mnom' nisu odraz skromnosti neke osobe, već gluposti. Ako si se prepoznao/la u takvim izjavama, onda znaj da njima ideš na živce. Najradije bi te zadavili! Na kraju će zaista i pomisliti: 'Pa, zaista! Bolje da odem! Ovo je neizdrživo.'

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vanna
Ne znam boljeg od tebe

Iako nisi bio prvi
za mene ti si jedini
koji mi znaci sve
otkako plovis mi u krvi
svi sto su nekada bili tu
nista mi ne znace

Da li grijesim ili ne nije vazno
ne znam boljeg od tebe
ti si cudo prirode htio ili ne
bas stvoren za mene

Ne vrijedi sto gledam te vise
tebe sam zedna za sebe
i nedam te drugima
i moze pustinja bez kise
i druge bez tebe al ne mogu
ne mogu, ne mogu ja

u 19:30||komentari (3)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.