19.03.2007., ponedjeljak

joj,kak vani pada,komamad..mislim kad treba biti lijepo i sunčano vani pada da ga pada...ah,znači danas se nem vidla s svojim dragim,a tak mi već fali...ja priznam ja sam luda za njim i kaj mi ko more,ja njega čuvam ispod kože...nadam se da pe ekipica iz razreda na križni put.eek...treba nas 4 iti i nadam se da se neju strtarili jer pada sneg...kaj sad...i sneg je za ljude,a ja se nedam splašiti sam tak...moram kuhati ručak,i sad sam u dvojbi dal da ih potrujem ili ne...ma ne,kakvi god da jesu oni su moji...mamek,tatek i bracek...koji me zeza...jučer me šokiral,pital me ak imam neke pjesmewink...on sam posluša thompsona od kog ja ludim...nemam ja ništ protiv te glazbe,svako sluša kaj mu se sviđa ali ipak,kad je meni celi dan za nikaj i kad me se boli on thompsona pusti ono full i onda ti delaj kaj misliš...možda se dečko zaljubil pa sad hoće nekaj laganijeg...smijeh...danas sam škrta sa smajlekima??bum ja to popravila...yesinače,današnji dan u školi je bil vredu,sutra se javljam porodiljstvo,makar nikaj ne znam al se bum navčila...nutjedva čekam da mi sused sprži cd...pošto je takvo vrijeme za biti nutra moja preporuka je da si složite čaja i uživate...more vas grijati kaj god pa i ljubav...dobro mene grije ali ipak idem ja po deku...a za se zaljubljene i one malo manje zaljubljene jedna lijepa pjesmica...samo za mog dragoga...v

Vesna Pisarovic
Ti si samo jedan


Ti znas voljeti
to nije mala stvar
ti znas ljubiti
i dati sebe kao dar

Ti znas, a ja zelim sve nauciti
jer nikad nisam srela
nekog kao sto si ti


I bit cu sunce
koje sija samo za tebe
i bit cu zena
koja sanja samo kraj tebe

I bit cu voda kada budes zedan
i bit cu tvoja jer ti si jedan
ti si samo jedan

Ti znas pravu rijec
kad suze poteknu
ti znas molitvu
onu pravu, iskrenu

Ti znas, a ja zelim sve nauciti
jer nikad nisam srela
nekog kao sto si ti

Kao sto je crnoj noci dan Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kao sto je bolesniku san
to si meni ti, to si meni ti

u 14:43||komentari (1)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.