16.03.2007., petak

Lijep je danas dan....Kad sam išla iz škole uživala sam u milovanju sunčevih zraka...Osluškivala sam cvrkut ptica...Baš sam se osjećala lijepo...Došla sam kući nasmješena...Išla sam s Međimurkom...Ona je jako draga cura,onak slatka mala,zna se zajebavati i uvjek je spremna za gluposti...Danas navečer idem u katedralu,jedva čekam...Inače jučer sam bila ponovo sa svojim dragim,bilo mi je super...Mislimd a sam već po nekoliko stotina puta napisala kak se osjećam kad sam s njim....Sve stane...I k tome nebo prepuno zvjezda...Volim ga,ali stvarno...Nije me briga kaj drugi misle o njemu,važno je kaj ja mislim...Danas mi je OSOBICA bila malo tužna i nije htjela ulaziti u neke duboke razgovore...I moja KVIKICA nije bila najbolje...Hm,u zadnje vrijeme često razmišljamo kaj bumo kasnije,kad ne bu tak...Malo smo plesale danas i pjevale...Žalosno je kak smo kasno skužili kak nem more biti lepo...Danas mi je bus pred nosom otišo,poludila sam...burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadmadmadmadmadmadheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmad
a dobro,kaj sad...winkNem se dugo zadržavala na netu,radije bum vani na balkonu uživala u suncu...Šaljem svima puse...kisskisskiss
MySpace

u 14:09||komentari (2)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.