15.03.2007., četvrtak

Dugo nisam pisala...smijeh
Nisam imala vremena a nije mi se ni dalo...wink
Svaki dan sam bila negdje...yes
Ili s dragim ili s frendicama...cool
Danas je bilo ono s matematike,onaj KLOKAN,ah nikaj spešl...blabla
Baš sam si mislila ono sad nisam vidla Nikolu dugo i bam on dojde i sedel je iza mene,barem sam se nečem mogla smijati...eek
Svako malo se zezamo i pričamo gluposti...nono
Ne znam kaj je s mojim NAJDRAŽIM ŠEĆEROM...nut
Hm,si ljuta na mene ili kaj???eek
Jedva čekam da vidim dragoga joj...cerek
Vidite zakaj ne pišem blog,jer nemam ideje...zaliven
A mogla bi o svom razredu...naughty
Ali to bum još vidla...Idem malo lutati možda vam nabacim koji komentar...greedy
Pusa...

u 14:50||komentari (1)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.