08.03.2007., četvrtak

Nikaj spešl...

...danas je baš neko žblj vrijeme vani...pada kiša i sve je nekako tužno...meni se ništa neda,samo bi se izležavala na krevetu,gledala tv...uljenila sam se,premda sam i prije znala biti lijena...namučila sam se oko dizajna jer mi neki ne odgovaraju pa su mi tekstovi preko tekstvova,jedan tu drugi tamo...ovaj dizajn mi je tako tako,naći ću bolji a sad će biti taj...danas sam imala sam 5 sati i poslije smo išli u Mc...smijehsmijehsmijeh...meni je bilo ok,malo sam se nasmijala...ŠEĆERU nemoj se nervirati,mislim ono ak se tak ponaša onda nije vrijedan...mislim na ćelu mu piše HOČEM TE a on tak...hm,nem komentirala jer bu loše za njega...yesyesyes...u zadnje vrijeme sam postala spešl bez dlake na jeziku i često velim ono kaj ne bi smela ili trebala ali nebrem draugač...mislim dugo sam se grizla i tak to,a sad kaj velim velim...pa barem sam iskrena...nononononono...danas nem vidla dragoga...inače općenito ništ novoga...e da jučer ste trebali čuti Maeđimurku,hoda po razredu i dere se GDE MI JE PAPUČ!!!???winkwinkwink...da PAPUČ,ne papuča već PAPUČ...to je kao jedno od papuče...mi smo se strgali od smeha...a,nečemu se moramo nasmijati...ako buš ovo čitala...sory,morala sam napisati...yesyesyes...šaljem puno pozdrava svima koji me čitaju...pusa mom dragome...cerekcerekcerekkisskisskiss
MySpace images

u 16:59||komentari (10)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.