05.03.2007., ponedjeljak

Ljubav!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubav na prvi pogled postoji samo kaj ju ja ne bi odmah nazvala ljubav...To je neka neobična kemija,neka privlačnost,naka sila koja te vuče do te osobe da ju upoznaš,neki faktor x koja ta osboba ima i ti si toliko izgubljen da ne znaš gdje i kuda...Osjetiš kako ti koljena klecaju,kako ti srce ubrzano kuca,kako ti ruke podrhtavaju,za tebe ono sve od prije postaje nebitno postane prošlo i postane samo važno da upoznaš njega...Tako nekako a i puno više se dogodilo meni,jednog lijepog dana...Bio je 15.08.06 išla sam s frendovima u Biškupec na proštenje i onako sva bez volje,ikakve želje i sva snuždena izmorena od borbe da nešto bude od mene i mog frenda..Ali išla sam nešto mi je govorilo neka idem,da nemam šta za izgubiti...Taj dan sam nekako željena da nešto bude s jednim mojim frendom Lukom,nekako sam tražila neku utjehu,možda kratki flert...Pošto su on i ekipa došli kasnije mi smo krenuli prema treskačima,i sva živčana jer mi je moj frend Nikola slao neke poruke da nek mu velim da li bi htela da bude moj i te neke gluposti koje su sad smiješne ja sam Marinu i JELENI rekla da baš me briga da bum ja njemu rekla da imam dečka MARKA,samo su mi se nasmijali kao TI SI LUDA...Kad smo došli kod treskača vidjela sam tamo jednu poznanicu za kojom je bio moj frend lud a ona je bila s jednom frendicom pa nas je upoznala...I tako u razgovoru o svemu i svačemu i našim sretnim ili nesretnim ljubavima s tim curama, ja pogledam prema treskačima i vidim njega...Moje malo srce koje je do tad bila mrtvo za bilo kakvu priliku,koje je bilo toliko šuplje i prazno,bez imalo osjećaja,nade...Ono je zatreperilo,moja koljena su počela klecati a ja sam samo pitala koje je onaj dečko,ga pozna neko...Hm,hoću ga upoznati...Moji frendovi Marin i Jelena su me gledali u čudu jer su znali kakva sam bila u to vrijeme i da su opće digli ruke od mene jer sam živjela u svom svijetu i nikako da se priberem,ja koja je bila hladan zapravo bila sam vam hodajući zombi,bila sam ko porculanska lutka,izvana slatka a iznutra prazna jer nisam imala srca ni dušu jer ju je netko odnio i slomio...Anita ta cura je bacila spiku da ga ona pozna i dali se palim na Kučance ili kaj??Ja sam rekla ne nego na CRVENU MAJCU..A većina dečki je imalo crvenu majcu,ali ja sam željela upoznati njega....Nekako su me upoznali s njim to je bilo samo ono službeno...Bok,ja sam MARKO...Bok,ja sam Martina...Da,nagovarale su me da se odem s njim razgovarati ali nisam htela bil mi je bed...I nekako mi je bilo teško jer nisam znala jel ima curu,makar sam bila sigurna da ima...Nekako sam poželjela njegov broj,kaj je bilo nemoguće jer ljudi koji su ga znali su imali njegov stari broj...Pokušale su mi cure dati brojeve od nekih likova ali ja nisam htela..Zanimal me samo on...I nekako sam došla do broja kojeg sam zapisala u frendov mob jer je na mom crkla baterija....Znam da je tamo bio jedan lik s kojim sam mutila 05 ali on je bio tako,malko bitan..Ja sam svako malo gledala prema MARKU...A prije toga nego li sam upoznala Marka moj frend iz razreda je bio tam s ekipom i onda me upoznal s svojim frendom kojeg sam htela upouznati 05 ali on je bio glup..A kad me onda vidio ostao je paf...Znala sam zakaj bulji u mene,narasle mi sise i guzica pa ono...Kako to mrzim..Ali to nije sad bitno,i da nisam se vidla s Lukom to je postalo malo bitno... Hm,naravno da sam mu iduće jutro poslala poruku u tako smo se dopisivali...Naravno da sam i taj dan bila kod doktora jer sam se nahladila i pokupila upalu sinusa i izgledala sam ko zombi...Znam da sam se petak poslje 15 trebala naći s Dejanom i frendovima na kavi ali meni je to nekako bilo ono,glupo..Kroz cijelo to vrijeme samo mi se on motal po glavi,dečki su se trudili da mi bude zanimljivo ali ja sam nekako znala da hoću njega...Službeno smo se upoznali 21.08.06 i znam kaj je imo nas sebi obučeno...Taj tren kad sam ga vidla za mene je nešto posebno...Mislila sam se da ću se srušiti...Išli smo na cugu razgovarali,kasnije šetali po gradu...Znam kako sam se trudila da budem hladna ali nije išlo..Otopio me ko sunce kockicu leda...Znam kako sam željela biti rezervirana ali svakom svojom rječju,svakim svojim pitanjem ja sam postajala otvorenija i otvorenija....Znam da sam ga htjela već prvog trena poljubiti...Nisam mogla skinuti pogled s njega...Bio je prekrasan...I sad je..I but će za mene zauvjek...I znam da sam morala odraditi kavu s jednim jako dragim dečkom kojem sam se sviđala ali nekako sam morala njega maknuti od sebe,jer znala sam kog želim...Marko i ja počeli smo se viđati svako malo,ali pošto sam ja morala na more s starcima i susjedima bilo mi je teško,gotovo sam poludila...Nismo se znali dugo,ali...Jedva sam čekala taj dan kad ću se vratiti kući,da vidim njega..Mojima nije bilo ništ jasno a susjedi su me gledali ono,kaj hoćeš doma...Izgovori su bili koncerti...29.08.06 sam došla doma i samo sam čekala da ću ga vidjeti...Taj dan je službeni početak naše veze...S vremenom sam shvaćala kako je on dečko kakvog sam oduvjek željela,nekako jednostavan i poseban...Mojim frendovima se svidio...Svaki dan s njim mi je poseban..Nije mi toliko bitno gdje smo,meni je važno da sam s njim...Zajedno smo nešto više od 6mjeseci i meni je prekrasno...Za mene ne postoje drugi...Ne bi ga prevarila za ništ...Sigurna sam da je ON LJUBAV MOG ŽIVOTA...I znam da nema drugih...Vjerujem da možemo uspjeti AKO SE TRUDIMO I AKO TO ŽELIMO....Z nam da većina vas ne vjeruje u tako nešto nisam ni ja...A sjetila sam se još nešto po ljeti od 31.07-06.08.06 bila sam u Modrava,to je jedan prekrasan kamp za mlade...I tamo jedne večeri kad samo radili po grupama razgovarali smo o tome kako čovjek nešto želi,ali nejde,proba dvaput al nejde i možda postoji razlog ZAŠTO...Nekako nakon tog razgovora mi je laknulo ali nisam mogla naći razlog ZAŠTO JE TO TAK...Sad mogu s sigurnošću reći ZATO...Jer sve se nakako slaže,se dobiva smisao..Marka volim više od ićega,napravila bi sve za njega...I za mene nema boljeg...Ne znam kaj bi da ga nema...Nadam se da bu adalje se super kak je i ako se dogode koje trzavice da ćemo ih razgovorom riješiti...Bilo bi mi jako drago da mi napišete svoje mišljenje i šta mislite o tome...Možda vam kasnije napišem još ponešto...Za sad vam je ovo dovoljno...Pusacerekcerekkiss

u 12:33||komentari (0)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.