03.03.2007., subota

BOKIĆ...

Nije meni lako,boli me grlo,sinusi i mišići...winkNije mi tak loše doma,odmaram se,malo sam na netu,malo spim,malo jedem jer nebrem nikaj jesti,i jede mi se nekaj kaj trenutno nemam pri ruci...winkMislim ono,ne??rolleyesrolleyesrolleyesMalo si razmišljam kam i kak dalje,na koji fax??Najradije bi u Čk na Učiteljsku pa ono...Nekak mi je najbliže i najjednostavnije....yesyesyesA nema matke kaj je meni super jer matku baš ne volim....nonoAli ono potrudila se bum da upadnem...Osobica sam ti mene gnjavi nema beda,ja bum vas kad dojdem u školu,znam da sam propustila puno toga...He sad ja pem s vama u Fontanu jer nejdu Meštrićova i Šilecova...Znam da smo još malo skupa ali nekak ih nebrem prežvekati...yesyesyesKak pa ja to pišem,malo sam prošvikala!!!!rolleyesrolleyesrolleyeseekeekTrebala bi jen dan na bazene da se malo naplivam i ispucam....Neki ispušni ventil mi treba¨!!Meni nije jasno kad bumo dobili pitanja za maturu...namcornamcornamcorKaj misle da se bum ja počela učiti zadnje 3 dana...Jok...mouthwashmouthwashmouthwashI trebala bi se nekaj za školu učiti,a to bum...Sreća kaj me nema u pon u školi barem nema engleskog...winkwinkSad bute mislili da nema predmeta kojeg volim,pa ima...Hrvatski,biologija,kemija,interna...yesyesVjeronauk...smijehsmijehsmijeh
A ono ja sam takva,kaj ne volim ne volim i to je tak...Navčila se bum ja i se to ali ne onak kak one kaj volim...wavewavethumbupNašla sam nekaj zanimljivo,,hihiyesyes
Ako s nečim ne možeš živjeti sretno...
... onda barem živi u miru!

Postoje mnoge stvari na koje ne možeš utjecati, koje ne možeš promijeniti. Na primjer, roditelji su te kaznili i ne možeš na subotnji tulum ili izrazito si niska i antimanekenski tip.

Naravno da te činjenice nije lako prihvatiti, da te ljute ili čine vječno bijesnom osobom. No život ide dalje i na tebi je odluka hoćeš li ga provesti u vječnom razočaranju ili ćeš početi igrati s onim kartama koje imaš u ruci.
coolcool
Kad bi barem to bilo tak lako...Ajd niska sam s tim sam se pomirila đepna venera,i to mi je fora...A sad se pokušavam pomiriti s tim da imam male sise...burninmadburninmadburninmadČak sam i razmišljala o operaciji...I da se prijavim na ono na RTL-u...Moje frendice,moj dečko su poludeli na moju pametnu ideju...yesNo,moram se prihvatiti takva kakva sam,takvu me Bog stvoril i valjda ima razlog ta to...Čitala sam ne jednoj stranici kak je jedna ženska napisala da ako nemaš npr.dobre sise sigurno imaš nekaj drugo...E,imam dobru guzu...yesyesHehehe...Pa onda moram se prihvatiti takva kakva sam...Imam dečka koji me voli,okružena sam s ljudima kojima sam super,mogu i reći da iima puno ljudi kojima sam čak zgodna...rolleyesrolleyes
Ah,nem već tu baljezgala,idem ja....Pusa

u 16:18||komentari (8)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.