02.03.2007., petak

Hellooooo............

Osobica vam je inače MOJ NAJDRAŽI ŠEĆER...hM....Znaš,i ja se nekak tome nadam i nekak imam filing da bi možda i moglo to biti tak...E oni vicevi su zakon,barem sam se nečemu nasmijala...smijehsmijehsmijeh
Ovaj je dobar:
Podatak da je 80% žena neudano govori da su žene shvatile da se zbog 70 grama kobasice ne isplati gajiti cijelu svinju u stanu.
Inače ja sam bolesna,inače na mozak ali sad sam pobrala neku virozu i imam lagano natečeno oko,a nisam dobila nikakav lijek...Tek u utorak idem na kontrolu...yesyesBarem se bum naspala ak nikaj drugo...eekeek

Kako je nastao uložak s krilcima?
Obični uložak popio Red Bull.
Malo me glava boli,ili od bolesti ili od toga kaj preveć razmišljam...Svoju LJUBAVsam vidla u srijedu i dopratil me do doma...Moram reči da sam se rastopila...cerekcerekcerekDanas je petak i da sam zdrava išla bi u katedralu,ali nažalost nebrem...nonono
Čuj ti mala sd kaj god da čitam ima veze s ženidbom...Evo gla,gle...winkwink
Sanjarica » poljubac
POLJUBAC
Primiti poljubac - netko vam laže.
Dati poljubac - dobro napredujete.
Poljubiti djevojku odnosno dečka - svadba.
Poljubiti nepoznatu ženu odnosno nepoznatog muškarca - čuvajte se ljubakanja.
Poljubiti oženjenog čovjeka odnosno udatu ženu - svadja, ali i napredak.
Poljubi li žena muškarca kojeg voli odnosno muškarac ženu koju voli - njihovi će odnosi postati još srdačniji.
Tko bi želio nekoga poljubiti, a ne smije ili ne može to učiniti - žalost.
Ljubiti nekome ruku - briga.
Poljubiti zemlju - doživjet ćete neko poniženje.


I kaj da si ja mislim...Bilo bi prelijepo da bi bilo istinito..A da priznam da bi htela da se jednog dana to dogodi...Znm,znam luda sam..Luda od ljubavi...cerekcerekcereka nebrem si pomoći...On mi je sve,sve kaj sam htela od dečka imam u njemu,s njime....Svaki tren s njim mi je prekrasan kao dar..I nije važno gdje smo važno mi je da sam s njime...Osječam da je on taj...Ljubav mog život...Nadam se da se nem prevarila...Da me ne povrjedil i otišel...Sad je tak,a kak bu posle...Nadam se kak i sad ali i bolje...
...O,pa ti si tu?A ja sam savršenog dečka tražila u snovima??
To mi je osobica rekla...To je za mog dragoga....Pusa svima..kisskiss
myspace layout

u 19:20||komentari (14)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.