28.02.2007., srijeda

Nina Badric
Trebam te

Od kada nisi sa mnom ti
sve mi je lose krenulo
s drugim sam jos po navici
greske ponavljam
a briga me za to

Tuzni su ljudi ko ja
zavole kad izgube
da si barem shvatio
s njim je bilo nevazno


Trebam te, tako me strah priznati
bez tebe ne mogu vise zivjeti
nikad te nisam, vjeruj mi
namjerno ja povrijedila
da smo bili hrabri mi
ja bih s tobom trajala zauvijek

Daleko od tvog pogleda
pravim se da ide nabolje
zaplacem kad niko ne gleda
jer ne bih htjela
da ovakvu vide me

Postoji tren istine
kad covjek priznaje sve
jos uvijek zelim te
a znam da ne smijem


Emilija Kokic
Volim te, tako htio je Bog

Volim te, priznajem ti sve
dugo nosim te u sebi
pustila te nikad ne bi, ne, ne brini se
nebo cuva nasu ljubav i u nas vjeruje
ja sam znala da postojis negdje ti
da ces doci i uz mene ostati


Volim te, tako htio je Bog
da zivim ja svoj zivot za tebe jedinog
volim te, tako htio je Bog
da nosim ja tvoje srce
zauvijek pored svog

Volim te, lako govorim ti to
same rijeci teku iz mog srca
sasvim iskreno i dok sanjam te
nebo cuva nasu ljubav i u nas vjeruje
ja sam znala da postojis negdje ti
da ces doci i uz mene ostati



Lana
Kao prah

Osjecas li da cuvam te
pod svojom kozom skrivam te
osjecas li toplinu tu
koju nocas sam ti poslala u snu

Tvoje oci su duboke
kao more beskrajne
tu osjecam da je moj dom
tu gdje boje zive samo po svom

Kad bi se prosuo kao prah pod mojim rukama
vjetar sjevera postao bi moja vodilja
kao kisa proljetna sto lice umiva
sunce, oblak za nas razdvaja

Kako ja znam da znam ne pitaj me sad
ljubav daje svjetlost, daje novi sjaj
tu osjecam da je moj dom
tu gdje boje zive samo po svom


Ivana Radovnikovic
Samo tebi

Nacrtaj mijesec
ispod moga ramena
da te zapamtim
da se sjetim imena

Ostavi prste
svaki dodir ostavi
nikad se nisu
tako drugi voljeli

Samo tebi, srce otvaram, vrata neba
svu ljubav da ti dam
da ti cuvam tvoje godine
da se budim kraj tebe

Ostavi prste
svaki dodir ostavi
nikad se nisu
tako drugi voljeli

Ivana Radovnikovic
Moj si andjeo

Nocas te trebam, ceznja pise stihove
sati prolaze poput duge godine
sama na brodu na tom moru nemira
plovim uz vjetar jer sam tebi sudjena


Moj si andjeo, to znam
podigni me, tvoja sam
uzmi moje molitve
ti me ne daj nikome

Sve su rijeci nestale, samo suze govore
potekla je istina, uvijek sam te voljela
nocas bez tebe srce nijemo ostaje
moje odaje snove zaobilaze

I sve jace borim se
usred svoje pustinje
umjesto ruke dvije
da zagrli mene sjecanje

u 14:08||komentari (1)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.