25.02.2007., nedjelja

JUčer sam dobila štafetu PONOVO,pa ću je napisati...rolleyesPONOVO...

ovo sigurno ne znate o meni:

*jednom prilikom sam plakala kad mi moja simpa nije htjela čestitati Božić,ali stvarno ko kišna godina,i to u busu...
(gdje mi je pamet bila)yesyes

**jednom sam se prijavila za karaoke show i to na televiziji,s frendicama iz čiste zezancije...da bilo je katestrofa...
(glavo luda...)bangsmijeh

***ko mala sam se tukla s bratom i jednom prilikom sam mu bacila nož za rezanje kruha na ruku,srećom nije mu ništa bilo...nono

****naoćale imam od 6 godine,ali ih sad i ne nosim,moram dobiti nove...
i trebam nositi aparatić za zube,ali ga ne nosim...winkyes

*****u svojim mlađim danima sam išla na foklor,na ritmiku i balet,na suvremeni ples,na tečaj standarnih i latino američkih plesovaeekeek

Štafetu predajem:
...šaptanja u mislimasmijeh...
...Ančica...
...sestrična Ivana..
...uspomene1987zujo...
madburazmad

u 12:35||komentari (7)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.