24.02.2007., subota

lol;)

Načistila sam se ko luda,počistila sam cijelu kupaonicu,bilo je posla i skoro sam šiznula,sad sam i malo malu sobu,pošto nam rade štenge pa se nesmem našetavati pa je lakše da sam dole i da dole spim...madmadmadmadMeni se to i ne sviđa ali kaj buš,moram to nekak progutati...puknucuZačudo mica je dole,stari ju je ujutro donesel i sad sim pa tam hoda,jadna ona....eekeekblablaMalo sam si preuredila blog i u skoroj budućnosti bude još promjena...Ali treba vremena...Danas navečer vjerojatno idem s svojim BEBAČOM van....cerekcerekcerekcerekJedva čekam da ga vidim...Znate kaj u zadnje vrijeme mi se ostvaruju neke željice..Kao što neki i znaju ja petkom idem u katedralu na susret mladih ili ti ga MLADI KATEDRALE,i jučer je išo moj DRAGI samnom,i rekao da mu je bilo ODLIČNO...smijehsmijehJa sam mislila da me zeza,jer nisam ni očekivala da bu njemu to ok...I drago mi je kaj je išel i cijenim to i to jako...Sad se tu moj buraz i stara malo prepucavaju ali to je već normalka...yesyesInače i moj buraz ima blog,novonastali,pa ako vam nije greda pogledajte ga...Ovo je link----madburazmadyes
Pozdravljam sve koji me čitaju a posebno:LUCIJANA,THUNDERA,LUDACHICU666,MOG NAJDRAŽEG ŠEĆERA,MANUELU,ANČICU....
A NAJVEĆI POZDRAV I PUSA IDE MOJOJ LJUBAVI!!!!kisscerekcerek

u 15:58||komentari (7)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.