23.02.2007., petak

DDanas mi nije neki poseban dan,cijeli dan sam dolje jer nam postavljaju pločice i nebremo iti nikam,tj ili moremo biti gore ili dolje..madmadMalo sam gladna ali opet nem jela,u korizmi sam se odrekla prežderavanja i mesa osim nedjeljom...winkwinkRadije ću uzeti neko voće...Inače sam ok,sad ću se uskoro ići spremiti i ići ću u katedralu...smijehsmijehJedva čekam,inače dosta nas je u razredu bolesno ali ipak u zadnje dane mi je super,malo se zezamo,malo glupiramo,i naravno jako smo lijeni,a kaj buš.yesyesInače jučer sam dvaput vidla svog dragog...Prvi put na prepad išla sam s mojim najdražim šećerom do curka i osjetim kak me neko potapšal po ramenu...Ja sam bila u šoku...Onak ja bez meke upa,rasčupanu i ono...Mislila sam da bum pala u zemlju...eekeekI kasnije kad sam došla u Fontanu cure su me zezale kak sam tiho da je to jako čudno i da sam lijepa bez šminke...I jučer sam si zašpehala jedan minjak ili kak ga mi zovemo dopićnjak..Da,da full je kratki...I naravno da je jedna meni jako draga osoba tj.moj najdraži šećer meni rekel.tj.rekla da bi ona razmela da sam grda,da sam debela,da imam zube ko kuljegica,da imam prišt na prištu,da sam glupa itd,ali nisam ja sam sve ono super i da mi ne treba da se dokažem...Možda je to i istina,ali tak mi se sviđa,pa da ga imam u pričuvi,nije to loše,zar ne??smijehsmijehwinkwinkAli,ne sad,uskoro...No sad sam skrenula s teme,a navečer sam se našla s njime i bilo mi je prekrasno...Svai tren s njim mi je prekrasan,i tak mi brzo vrijeme prođe...Uživam s njime i on je taj...cerekcerekcerekZnam da sam mlada i sve to,ali znam da je to to...Osjećam to i znam to...eekeekSad se idem spremati...Šaljem puno pozdrava:MOM NAJDRAŽEM ŠEĆERU,MEĐIMURKI,MANUELI,THUNDERU,LUCIJANU,USPOMENAMA1987,LUDACHICI666...
A NAJVEĆU PUSU I POZDRAVE ŠALJEM MOM DRAGOME....cerekcerekkisskiss
L

u 18:16||komentari (1)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.