19.02.2007., ponedjeljak

Danas nisam bila u školi jer sam bolesna i nemam ništ pametno za raditi pa sam malo došla tipkati...Nika mi se goni i sva je u elemetu,paleče se,smiče se s guzicom po podu,jako je zaljubljena u pod i kaj ja znamn kaj ne...Pjava sad serenadu a ja nebrem poslušati..mju,mjau..blablaI moj dragi je bolestan tak da..Sutra su maškare i moram se zamaskirati jer ipak to ne bi bilo to...U piđami pem u školu i lako bum spala na satu..hIhIhihiyesyesyesMoog najdražeg šećera nije bilo dugo u školi i tak sam ju htela videti a sad mene nema....šmrc,šmrcnonoTrebala bi piti puno tekućine i tako to i pijem tak sam ko deva...rolleyesrolleyesEvo,Nika planinari po tegli....Grozno je kad ti se muca tjera jer onda nemaš mira...Zato i nije ove dane s menom u sobi u karanteni je....Stavila sam ju u jednu drugu sobu pa nek tam tuli...yesyesSiroče ne zna kud bi sa sobom...No i meni je jako dosadno i sad kad to napišem idem se učiti...Sutra se bum javila tak da...Zum i pala je..Šaljem vam svima veliku pusu...kisskiss

u 13:02||komentari (1)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.