15.02.2007., četvrtak

Jučer sam se vidjela sa svojim dragim i bilo mi je jako lijepo...Žal mi je kaj se nismo vidli duže,ali kad smije voziti samo do 23h.šmrc,šmrc...Danas su u školi podjelili pisma koja smo si slali,ja sam naravno poslala većini iz razreda i nekim curama iz suprotnog razreda...Dobila sam pismo od curka iz razreda,na sreću od nijednog dečka jer bi poludela...burninmadburninmadMislim bilo bi im glupo da mi nekaj pošalju kad tak i tak nemaju šanse...A i da nemam dečka,iskreno na školi nema nijednog dečka zbog kojeg bi mi se zatreslo tlo pod nogama..Sva neka balavurdija,a nije izgled važan ali nema ZGODNIH DEČKI!!Sory ali nema...Moj najdraži šećerek mi je bolestan,moram ju zvati...Moj najdraži šećer je osoba ženskog roda,moja frendica...Moja patkica(Međimurka)me danas furala doma!!!HVALA....smijehsmijehsmijehsmijehNika mi se goni,mjauče i mjauče,a mene bole uha...PLISE HELP ME...Za čudo ja slušam tehno,dečko mi je spržil Cd-e s tehnom..Hm,da on vam jako voli tehno,dok ja baš ne...Vani ga bum slušala,ali doma ne...Samo laganice...Jedna osoba mi je na blogu ostavila kak se upucavati curi ili dečku...Čuj najbolje je biti prirodan/a,ne nasiln/a i biti orginaln/a...Nema tu nekih pravila i glupi su mi sterotipi da dečko mora prvi prići curi,ma daj..Ja sam htjela svog dečka prva upoznati,gdje bi dišla da sam čekala da u toj masi on vidi mene...He,i sad smo skupa 5,5 mj i FENOMENALNO NAM JE....cerekcerekCure a i dečki nemojte se bojati samo hrabro,ako nemate puno samopouzdanja ili ako ste sramežljivi slobodno tu osobu pogledate,koji put se nasmijete,ili namignete,ali nemojte prećesto ispalo bu ko da vam je nakaj u oku...Nema tu pravila...Inače ove dane nema ništa novo,ja bi trebala učiti ali mi se neda,sad bum oprala posuđe i idem gore k Niki,gledat tv i spavat...Pusa

u 13:44||komentari (2)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.