08.02.2007., četvrtak

helloooooooo

Koja sam ja kokoš,ali stvarno..Za lozinku od ICQ-a imam jedno ime,a imam dečka..I sad sam to skužila,mislim tek sad sam dala tome neku važnost...Ali nisam ja tome kriva,pa kad sam ju stavila sve je to bilo tak kak je bilo..Došla sam iz škole,išla sam s MEĐIMURKOM,ja pametna sam ostavila kartu doma i ujutro me vozač pustil,ali za sad ne bi bila sigurna da bi,pa sam ju molila ak morem s njom...Ona ide s autom..Super fura...smijehsmijehsmijehDanas je bilo ok u školi,nem se puno žalila moglo je biti xxx puta gore...eekDobila sam 4 i 5...Nemam baš volje za učiti se,a sutra pišem dva testa i to dosta teška,ali kad mi se ne uči,to bum prije spavanja malo pustila vjetar kroz papire i eto..ZA 3 bu,makar treba biti više...yesyesInače,jučer sam se vidjela s dragim na 15min,došel je na kratko da me vidi,moram je doma,jer mu stara radi popodne.tj.navečer od 18 pa da joj vrne auto..Iz škole je došel...Samo da vidi mene..Joj...cerekcerekcerekcerekcerekwinkwinkwinkUskoro je Valentinovo,i ne znam kaj da dragome kupim...Ima ko pametan prijedlog??Vi dečki,kaj bi hteli za Valentinovo??Ja sad malo po netu tražim lijepe ljubavne porukice...

Vrijeme je... presporo za one koji čekaju, predugo za one koji žaluju, prekratko za one koji uživaju, ali za one koji se vole - vrijeme je vječno!

* Tisuću riječi je previše, jedna je premalo, ali dvije govore sve: VOLIM TE!

* Ako me i ne voliš, nije važno, ja mogu voljeti za oboje.

* Volim te jer si mi dala ljubav. Volim ljubav jer si mi je ti dala.

* Volim te i ako je to grijeh, molit ću Boga da mi taj grijeh nikada ne oprosti.

* U mom srcu već odavno je iščezla nada da ću pronaći luku gdje se mogu skriti, kad usred olujnog mora nađoh tebe - luku moju gdje ću vječno biti!

* Trebaš mi kao zori sunce, kao suncu zrak, kao kiši kap, kao plimi oseka, kao tišini nemir... kao krv veni - tako ti trebaš meni.

* Postoji li na svijetu nešto tako dobro kao što smo mi?

* Pustila sam suzu u more. Prestat ću te voljeti kad je pronađeš.

* Svitanja bez tebe puna su praznine, kad oblaci pišu tvoje ime...

* U kasnu noć, kad grad utone u san, ja samo zbog tebe čekam novi dan.

* Tražio sam neke druge oči, ljepše nego što su tvoje, ali kako da ih nađem kad takve oči ne postoje!

* Tvoj je poljubac slađi od meda, ti si ono što meni u životu treba!

* Naša je ljubav kao potok što iz raja teče.

* Volim te idiote, zar ti treba još nešto reći?

* Volio bih da sam kap kiše, da ti padnem niz vrat, među grudi, ogledam se u mirisu svježih bresaka i isparim…

* Što je sreća sada zn

u 13:07||komentari (9)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.