05.02.2007., ponedjeljak

Pozz,ljudovi veliki i mali!!!!

Trebala bi kuhati ručak ali mi se neda...Trebala bi učiti ali ni to mi se neda..Lijena sam...
Dabas sam dobila 5 iz hrvatskoga...DUDO,JESI OVDJE??PUSTI ME,PUSTI..MOJ NAJDRAŽI ŠEĆERU IMAM SE ČEMU SMIJATI..Vikend sam provela jako lijepo,bila sam u subotu na sam svoj rođendan vani s MOJIM NAJDRAŽIM ŠEĆEROM...Nasmijale smo se do bola...A KVASIMIDO??A kasnije sam se našla s dragim...Kući sam došla oko 3..Stara me zvala bila je u brizi...rolleyesrolleyesrolleyesJoj,joj..Danas je sastanak,pitaj Boga ak bu joj raska rekal za ono kaj smo sfrentale u petak biologiju??Valjda ne...Ovak kod mene ima svega i nsvačega...Kvikica i moja malena luda malenkost smo danas imale šoseke u školu...Hihi,malo su nas gledali u čudu ali mislim,kaj sad...yesnaughtynonoVažno je da se zezamo...Dobila sam lijpi poklončić od Međimurke...Ježeka koji je kasica i sviječice koje zgledaju ko čokoladni bomboni...BAŠ SWETT....smijehsmijehcerekcerekwinkNo,dobila sam od dragoga parfem AMOR AMOR CACHAREL i Milku...Hm,šta lijepo miriši,parfem,ne milka,milka je fina..Mljc,mljc...yesyesOd buraza sam dobila jednu slatku torbicu,medekam i diplomu NAJBOLJA SESTRA...Mami mi je kupila tuniku,trapke,čarape,bombonjeru,medeka,tv i stol za tv..No stari i ona su kipili tv i stoleka...Od Kvikice,Tatijane i Sandre sam dobila jastučeka,tangerofl,bombonjeru,dezić Fa,gel LUX..Jelena mi je poklonila jedan super album za slike,kasicu prasicu i ogledalce...Niko nije trebal ništ,ali IPAK HVALA....Jučer je MOJ NAJDRAŽI ŠEĆER bio kod mene....Jele smo kremšnite i to jako fine..Mljac,mljac....winkZezale smo se.,,Bili su i bratići i mala Luca...I ja sam joj radila balona...Igrače smo se s Nikom i tak to...Nije meni dosadno...Opet sam dobila ŠTAFETU od SESTRIČNE..Bum ju napisala kasnije sad idem kuhati ruičak.....PUSAkisskiss

u 15:50||komentari (17)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.