31.01.2007., srijeda

STOTI POST!!!Jeeee;) ;)...

Danas sam bila na praksi,nakon prakse sam išla baki...Dala mi je 50kn za rođendan,nema više...I imala sam kaj videti..Posjetila me teta u cvenom ferariju..Grrrrrmad...Zvala sam staroga da dojde po mene jer mi se ne pješači..Došel je naravno,ali tek za 45min...Za čudo išel je nutra i ugnjavil bakine mice...Sivku I Šapicu...winkU autu mi je rekel da nebrem danas puno hodati gore-dolje jer su složili glazuru..Grrrburninmad...Ali,baš danas,zakaj...Nekak sam se po galenderu splezala gore,uzela kaj sam trebala,pomazila mucu i otišla istim putem dolje...eekIstuširala sam se i najela...Sad sjedim pred kompom i ovo tipkam...coolDA NE ZABORAVIM MOM NAJDRAŽEM ŠEĆERU DUGUJEM ISPRIKU...DANAS NISAM NAKON ŠKOLE NIKAK MOGLA OTITI...ZNAŠ KAK JE KAD TE POSJETI TETIKA...nutKad se samo sijetim da u petak pišem biologiju a ja ne znam ništa..Bum se nekaj navčila...yesE,da jučer su mi kupili telku i stol za TV...Idem ja gore glet tv,ali prije tražim Niku...Pogledam na krevet-nema je...Pogledam u torbi-nema je..I slučajno odem do kutije s tv-om pogledam unutra-TU JE..I gleda ona mene s tim svojim okivam,i gledamo se tak neko vreme i ja Nika raus..NIka ništa..Onda sam ju lijepo uzela i stavila van..Ona skok nutra ja nju van..Tk barem 100 put..Zatvorim kutiju i stavim debelu knjigu na nju...He,onda nije mogla nikaj...POBJEDA ZA MENE...smijehsmijehsmijehsmijehI kasnije složili oni tv,stavili ga na stolek,odem ja gore,i skužim,PA NISU MI PROGRAME SLOŽILI..Zajebavam se ja s tim dobrih 20 min dojde buraz i složi...thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupyesyesSve bi to bilo lijepo i krasno ali Martini nije vrag dal mira i morala sam ja slagati lijepu NOVU TV...noi NARAVNO SVE SAM SPRČKALA..u TO VRIJEME JE NIKA SKAKALA PO ANTENI PO KOMPU,IZMEĐU STOLA...Grizla mene,buraza i staru...I zajebavam se s tim i složim to nekak...mALO GLEDAM TV,MALO SE DOPISUJEM...cerekcerekcerekI tak je bila umorna,ugasila tv i naspavanac...Bilo bi super da imam dobru macu,ali nemam...Oko 03.30h začujem ja tresakmdobro probudil me tresak,pogledam ja i vidim...ANTENA NA PODU...Bjesna hitim 2 deke i poplun sa sebe,zdignem se i odem do tam..Lupim Niku po guzici zdignem antenu i natrag spat...headbangburninmadnonoJemput bu da mačka dobila...mahzijevblablaSad je gore u sobi,balkon je otprti,tak da more van jer ak je nutra radi sama sranja....Nikak da se smiri...Danas sam sa vagala i imam ni više ni manje-50kg i 700gr...Ajme....rolleyesI baš me briga...U subotu mi je 19 rođendan..Je..Ne znam čemu se ja veselim,pa samo sam starija za 365 dana...U tih 365 dana se puno toga novog dogodilo...Sve i svašta...yesyesnutAli,za ničim ne žalim...E,znate kaj mi je jedna moja MALENA rekla..Da se moj frend Nikola pod satom sam sa sobom razgovara...bangbangludludMislim,i to je jako pametno...I da jučer sam bila užasno bezobrazna prema MOM NAJDRAŽEM ŠEĆERU..SORY,ZNAM DA SVAKI PUT TO VELIM...SRDI SE NA MENE TO ZASLUŽUJEM...I TI NISI SVI,,,I SAMA ZNAŠ DA MI TI NIKAD NISI BILA SVI...TI SI MENI BILA JA..TJ.SAMO TI...GLUPA SAM,SLOBODNO MI RECI KAJ HOČEŠ I ZASLUŽUJEM TO...Bila sam jučer kod bake i sestrična..Cafuka došla bum jedan dan...Danas nisam mogla i vidla sam te kad si išla doma...naughtyJoj,morala bi oprati zube...mouthwashmouthwashJela sam kekse,pa me smeta...njamiE,samo čekam kad bum si nekaj malo popila za svoj rođendan...partyI nadam se da bum danas vidla svog dragoga...kisskisscerekcerekŠaljem vam svima PUNO PUNO PUSA...kisskisskiss
Sve vas voli tinchy,,,,roflrofl:cool

border="0"

u 16:56||komentari (10)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.