25.01.2007., četvrtak

Zdravo ljudi...Došla sam iz škole,preskinula sam se,najela,popila juice,i sad sijem pred ovim čudom kojeg svi zovemo komp i tipkam,ti.lupam prstima po tipkama,ili ti ga tastaturi...yesAko vas zanima,OK sam...Vidjela sam dragoga na 10minuta,joj...winkVjerojatno se bumo vidjeli i navečer...Do tad je još dugo...naughtyInače,danas su nas došli slikati za godišnjak...eekNaravno,ja ko ja,morala sam se srediti..Obukla sam minicu i neku lijepu majcu...Da,maminu...Moja vam mama voli te majčice,nije ona koja bi nosila nekaj staromodno,voli ona vestice i te kombinacije...nonoI onda ja znam malo posuditi,da zna i da ne zna...nutzalivenI našminkala sam se...Naravno,danas sam čula jedan jako linep kompliment...Da sam zgodna...rolleyesI danas mi je moja draga frendica Maja bila maloko bolesna u školi..Kak meni zgleda,bolesna bu i gripa bu ju zela...puknucuNo,no,mora se odležati...Ona mi je baš fora...E,danas sam skoro nekoga za vrat ugrizla...Idem ja po školi,obučena kak sam bila i bulje u mene dečki a i bulje cure..I onda sam skomentirala da kaj bulje da im ja nisam kriva kaj imam noge kakve imam...To je išlo one raspojasane Dušanke...greedyMrha...burninmadMislim,ne bi me tak smetalo da ne bulje i onda ne komentiraju...I danas me jedna iz razreda u busu tak buljila...Nek se ne pravi da smo ok,ak nismo...To me tak smeta...madNekaj se pokušavamo dogovoriti kaj bumo ko maturanti...Čudo,oko nečega smo se složili...yesI,da danas sam se malo razgovarala s Tomijem,to je jadan super dečko iz razreda,nem sad govorila da ima super pločice...smijehNo,uglavnom rekel mi je da ak mora birati između cura iz raz da bi si odabral mene..,Lijepo je to čuti,ali se on šail,on je takav i drago mi je kaj je...Ja sam mu na to samo odgovorila da de je bil u 2.razredu kad mi se sviđal??On je rekel da zakaj mu to nisam rekla..?!!Hello,kak sam ja znala kaj ti misliš...Na njegovu zajebanciju sam mu rekla istinu...roflAli ok,sve je ok...thumbupStara bu začas došla s posla,moram si još nekaj ponoviti,krevetninu presvući,mucu još jednom nahraniti i malo odspavati...coolSkoro sam zaboravila...Idem ja prema doma i iza mene jedan lik...Ode s druge strane i kaže mi,kaj sad me ne poznaš..Ja se okrenem i kažem Bok...Nešt smo si dovikivali i on prjeđe prek..Taj lik je išo na ples prošle god kad i ja i nešto je htio samnom,no nem sve pisala..Nije bilo ništa...Išo je s frendom kod frenda i mene nešto zezao...Smijeh...eekTražim neku funny sličicu da ju stavim pa da mi postevi ne budu bez sličica...Hm,koju..?Nemam blage...winkJoš ću malo tražiti po blogovima i čitati šta pišete,šta vas muči i kako živite...I,da šta me smeta taj snijeg..Grrrheadbang...Svima vam šaljem PUSE...kisskisskiss:
Myspace layouts

Myspace layouts

...
Hahaha...cool

u 14:35||komentari (7)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.