17.01.2007., srijeda

17.01.2007.

Jedem naranču ili možda naranče,uživam i malo gledam Princa iz Bel-Aira...wink
Zapravo uživam ali opet do savršenstva u ovom trenutku mi nedostaje jedna osoba...yes
MARKO!!!cerek
Nekako se moram priviknuti da je on u školi i da nam se malo teže nalaziti,ali nekako se moram ponovo na to pilagoditi...no
Ipak pod praznicima smo skoro svaki dan visili zajedno...thumbup
Malo mi nešto mama kipa,ali ipak NIJE GREDA!!!
Da znam pomalo čudan izraz ali sam ga pokupila od Marka,kaj buš,kad sam toliko s njim pa mi već neke njegove spike uđu u uho i izgovaram ih bez beda...wink
Danas je in the school bilo ok,zezali smo se,smijali i brzo nam je prošlo vrijeme..
Frend mi je danas rekel da sam u zadnje vrijeme čudna,a ja sam ga pitala kak..
Zaključili smo da je razlog LJUBAV!!!cerekyescerek
Ipak nije valjda droga,ipak mene ne privlače te stvari...

Mislim da se laganini ubijam,NO THENX...
Morala bi se čuti sa svojim frendicama,s kojima se nisam dugo čula,nekako mi fale...
I htjela bi vidjeti svog momka,već mi jako nedostaje...
Inače,baš me zanima kako je vama,ima nešto novoga??
E,jučer sam gledala Bibu i umalo se upišala od smija...eekeekeek
IMAM PITANJE....KOJI JE BLOG OD ELLE DVORNIK==''??
Zanima me o čemu ona trkelja,možda piše nešto zanimljivo,ko to zna....
Aha ili headbangheadbangheadbang
Danas sam vidla svog frenda,gospona Nikolu i nekaj me zajebaval u stilu da njega njegova cura nebu ostavila i da ona sve zna kaj se događala između nas...
Pih,zaboli mene ona stvar koju nemam,a htela bi ju imate,i za njega i za njegovo baljezganje...
Nek njoj puni glavu tim svojim bedastoćama i nek njoj kipa...madmadmad
No,tak da,svašta čujem svašta vidim...
Htjela sam malo odspavati ali nekako mi se neda...
Trebala bi ići vidjeti svoju Niku,da vidim kaj radi,jel sve razbacala ili nije....
Joj,,počela mi bu Puna kuća,to moram gledati....wave
MAJA.AKO OVO ČITAŠ ŠALJEM TI PUSU....kisskiss
Po
ooooozzz
svima wavewave

MySpace

u 16:10||komentari (7)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.