30.12.2006., subota

helloo

Imam viška vremena,dosađujem se a i pukla me i inspiracija...
Ko bi rekao....
Dugo nisam stavila neku cool sliku...cool

Ovo je moja maza...
Dobro,sad je puno veća ali kaj bute kad samo jede i spava...
I da ZEZA MENE...greedy
Ali ipaj ja ju volim,,,bilo bi jako bezobrazno kad bi rekla da ne...
Dugo sam htjela mucicu a sad ju imam.,..yes
Inače,kako teku pripreme za doček??
Ja sam danas malo čistila i puno ništa ne radila..
I da,sutra ću malo svoju sobu počistiti i tako to...
Još ne znam šta ću obući,,,
Dvoumim se između minice i košulje i čizama ili 3/4 trapke i sive majce...
Oboje mi staje cool--thumbup
Ali ipak...
To bum znala zadnji tren...


Sad sam se baš ufurala u to...
Hehe...
Današnji dan mi je nekako dosadan...
Nisam se vidjela s dečkom,možda mi je poslal sms ali to ću vidjet kad dođem u svoje malo carstvo---cerek
Moja soba je nekak šaljiva,otkačena i topla..
Moglo bi se reći malo ljubavno gnijezdo...cerek
Idem ja malo švrljati,pa se javim...
Pusekisskiss

u 20:56||komentari (4)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.