26.12.2006., utorak

....hello....

Hm,previše moji očekuju od moje Nike..
Imamo miša,došel je od nekud i sad umjesto da lovi miša ona se igra sa kuglicama za bor...
I mojima je to smješno...
Ona im je slatka,smješna i lijepa...
Ma da,ona je ZLO!!!!
Mislim bi ih vidla da s njima spava...
Prvo me grize,onda mi baca s polica knjige i časopise na glavu,onda se legne iznad moje glave...
I ono glavno mjauče kad nema hrane i pokušava se popeti do nje....
A šećer na kraju mi je kakica kraj kante s pjeskom...
I sad radi gluposti..slida kugle s bore a mami i tati je to smješno....
Joj...
Inače,KAKO STE??
Ja sam super,lijepo sam unutra,lijenčarim,jedem i to je to....
Malo gledam tv,malo sam na internetu....
Mislim,,,RAJ,RAJ!!!smijeh
I,šta ste lijepo našli ispod bora?
zNATE ONU PJESMU OD M.C?All i wont for Christmas is you...??
Znam,znam jakoi mi šepa eng ali mi opraštate???
E,,da sve što sam željela za Božić je on...
Moj momak naravno...
I čak je išao samnom,Marinom,Majom i Anitom na polnoćku.. winkwink
MySpace images

MySpace images


I tako to...
Jel vam ffali škola?
Meni malo,ali neki ljudi,ne nastava...
Da,,STE DOBILI PUNO ČETITAKA ZA BOŽIĆ??
Ja sam dobila poprilično...
I ono kaj sam znala da se bu dogodilo,moj frend mi je čestitao i napisao da mi šalje cvijet da me grije u ove hladne dane te da me podsjeća na ljeto...madmad
Mislim,ja sam se tome nasmijala i napisala mu da ja imam nekog da me grije i tak to...
Zahvalila sam mu kaj je to sve tak s nama bilo,jer da nije JA DANAS NEBI BILA S MOMKOM ZA KOJIM SAM LUDA I KOJEG VOLIM...cerekcerek
Customize your blog

Customize your blog


HE,hehe,,,znate kaj ne znam kaj je s mojima prije su mi špotali mačku zakaj je na stolu a sad ništa...
Sad sam ja zločesta teta koja špota Niku,
I ta sam da ju vidite kakva je...
Juj,,malo ogrugla...
Jako je velika za mače od mj...
Ona samo jede,jede i jede,,,spava i puno puno radi gluposti...
Upravo se sad šulja k cvijetu i naravno da bu malo zemlje stavila van...
Ide....
Skok na kutiju...
I pad...
yes
Hm,,i imate već planove za doček??naughty
Ja ću s nekoliko meni dragih ljudi biti kod svoje kuće....eek
Hm,imate kakvu super ideju šta da radim danas poslijepodne...
Boring...zijevzijev
Customize your blog

Customize your blog


I još jednom svima Želim...
free image hosting

christmas images

u 12:46||komentari (10)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.