23.12.2006., subota

Božić dolazi,,tiho na prstima....

Da..
Danas nam je već 23.12.06...
I za 2 dana nam je Božić,jedan od najljepših blagdana...
Ali s godinama gubi svoju draž i čar....
Sijećam,se Božića kad sam bila dijete,kad ja na Badnjak padao snijegisve je imalo Božićni ugođaj...
Sad mi samo najavljuje Božić dekoracija po gradu,i po kućama...
I Božić je postao jako komercijalizirani blagdan..
Kupuj tu,kupuj tamo,,ovo ono....
Naravno,ja sam kupila svojim najdražima poklone,ali kad sam bila dijete bilo je to sve nekako drugačije...
I,što ćete vi pokloniti svojima najdražima...
Ja iskreno nisam znala šta da kupim momku,pa sam mu kupila Merci,ukrasni jastučić,šalicu,pločicu s hvalospjevom ljubavi,blokića koji mi je bio tako sweet,,i isplela sam mu narukvicu...i naravno čestitku...cool
Frendicama ukrsne svijeće,čestitke,narukvice....
Mami ću napraviti ogrlicu,a burazu ću dati šal....
Zapravo,,meni če biti najljepši poklon zagrljaj mog dragog i njegova blizina....
Nadam se da ću ga vidjeti za BOŽIĆ..zujo
Joj,,i Nova nam je blizuu...yes
Hm,,imam fešticu doma,,bit će nas oko 8...rolleyes
Da...
Subota navečer,meni se ne ide nikuda...
Čistila sam maalo sobu,i sad se osjećam super...
Nedostaje mi moj dečko...
Njegova blizina,njegovi dodiri poljupci,zagrljaji,,njegov glas...
Volim ga,,da luda sam za njim,,,wink
PUSA....
**tinchy**

Image hosting

christmas images



Images for your blog

u 18:25||komentari (8)||na papir||#|| ^