06.12.2006., srijeda

yeshellsmijehsmijehsmijeh!!!
U školi sam,čekam na nastup u dramskoj za kikače od profesore...yes
Imali smo ujutro za naše učenike i bilo je ok!!thumbup
Hm,malo me zezao gospodin i tako to...
Malo me gledao i opet sam mu bila ZGODNA!!!nono
iNAČE JA SAM SUPER,FENOMENALNO MI JE...cerek
Jučer sam vidjela svoga momka i sad mi jako fali...
Jako mi je stalo do njega i ne želim ga izgubiti...
Malo smo se pokečkali jer sam mu rekla kak mi je zgledalo kak mi se jen tip u petak na cugi upucaval...
On je rekel da za upucavanje treba 2,kaj je mene jako uvrjedilo..
Rekla sam mu da ME DRUGI NE ZANIMAJU I DA MI PREVEĆ ZNAČI....
Hm,rekel je da je ok...
Ali,nije baš ak zgledalo....
Mislim jednostavno je:MARKA JA OBOŽAVAM....cerekcerekcerek
Jedva čekam da dođem doma,,jer sam umorna...
Da operem kosu i idem u krpa...
I spavam sutra do 10....
Šaljem vam pusu,,,,kisskiss

u 15:23||komentari (5)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.