04.12.2006., ponedjeljak

JUPI!!!

Postigla sam kaj sam htjela:
REKEL MI JE DA SAM ZGODNA...
A imala sam na sebi,pa ništa posebno:SAMO JEDNU KRATKU TAMNOZELENU MINICU,ZELENU VESTU,ČIZME MALO ISPOD KOLJENA...
Hm,on je dokazal kak su dečki,NE SVI,pomalo primitivni...
Ima i dobrih,ali stvarno...
Danas sam čula ZGODNA SI najmanje 50 puta..
I da kak su me neke cure gledale...
Pa nek se one tak obuku,ali treba imati hrabrosti za to...cool
U srijedu imamo nastup u šk..
Igrokaz ,IVICA I MARICA na malo moderniji način...
Hm,i da u 12.00h imamo za učenike naše škole...wink
A u 16.00 za djecu profesora...mad
I da u školu možemo doći kasnije...
Pa naravno da bum došla,kaj oni misle da bum išla na bus u 06.00h i da bum u šk do 18??
NEMA ŠANSE,,,,thumbup
Hm,uskoro idem u katedralu,imam molitvenu zajednicu...
I jučer me zvao Dragi razgovarali smo kojih 2h...
Baš me nasmijal...
E,u zadnje vrijeme ne znam kaj pisati,a kad se sijetim da sutra pišem matematiku i pitaju me bolesti peradi i kemiju padne mi mrak na oči...headbang
Sam si želim malo ospavati,ali ne brem...
Ili me buraz gnjavi ili Nika koja je tak razmažena,neće niušt drugo osim konzervica i to pojede za tili čas,,
Ili mobitel zvoni ili telefon,ali starci gnjave da učim...
Joj,joj...burninmadburninmadburninmad
Ah,idem nešto počistiti pa u katedralu...
pUSE.........

u 15:10||komentari (7)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.