02.12.2006., subota

Boris Rezak
Pokora

Kad bi mi dala ti
u srce da udjem ti
i da pustim korjenje
ruke bi ove dv'je
za tebe zivjele
i bila bi sigurna

Vez'o bi tvoje
usne za svoje
s tobom zivot ima smisla
i vrijedi najvise

Ref.
Nije ljubav pokora
umivena suzama
nego luka sigurna
gdje bi dusa zivjela

Prosuo sam pred tebe
srce puno bisera
za tebe sam se borio
borio i izgubio

Vez'o bi tvoje
usne za svoje
s tobom zivot ima smisla
i vrijedi najvise



Hari Roncevic
Jos ne znam kud' s tobom

Dok me dira, dok me ljubi
tvoje usne osjecam
dok mi prica, gubim rijeci
tvoje lice zamisljam

Kako letjeti s nekim
kad su ti slomljena krila

Ref. 2x
Jos ne znam kud' s tobom
ni kud' bi sa sobom
jos tesko je budit' se pored nje

Dok me grle, njene ruke
kao lance osjecam
dok me dira, dok me ljubi
tvoje lice zamisljam

Kako letjeti s nekim
kad su ti slomljena krila

Ref. 2x

Kao Titanik plovim
dignut iz mracnih dubina
hodam tiho
k'o srna
sto
je vec ranjena bila

u 14:08||komentari (2)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.