01.12.2006., petak

BOKIĆ...

Dugo nisam pisala...cool
Nisam imala vremena,nije mi se dalo...naughty
Sad sam malo našla vremena,da napišem nekoliko redaka...dead
Ja sam ok,samo mi je hladno...
Nema mi dečka da me grije...eek
Vidjela sam se jučer s njim i malo smo se zajebavali i tako ti..
Našla sam se u nezgodnom položaju,hm,zezala sam ga,o on mi je rekao da on ima ruke ispod moje majce...wink
He,a meni jako,jako,jako paše kad neko ima hladne ruke i ide mi po leđima s hladnim rukama...smijeh
I još je nadodal ak sam tak hrabra i ak se ne bojim da bu mi otkopčal grudnjak..blabla
Da,ko da bu smak sveta...zijev
Onaj moj frend mi je to znal napraviti pod odmorom dok je bil pun hodnik i kaj sad...nut
Fali mi Marko,a vidli smo se jučer...yes
Mislim,pitam se pitam,kaj se to događa samnom....eek
Jako,jako mi se sviđa..
I nebum ga ni prevarila,niti mu lagala...cerek
Mislim,samo me strah da on ne povrjedi mene..
namcor
Jer ne znam,kak bi ja funkcionirala--

Bilo je u školi ok..
I da glumim u dramskoj-odvjetnicu,imam 3 rečenice..wink
Danas idem navečer u katedralu,i tak to...
Više ne znam kaj da radim....
DOSADNO MI JE---zijevzalivenzijev
I,jučer sam nakon nekog dužeg vremena progovorila
više od 1 rečenice sa svojim frendom....rolleyes
VAU,,.....bravo......thumbup
Ah,ah...
Ne znam kaj da pi

u 14:33||komentari (4)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.