27.11.2006., ponedjeljak

....

Da vam odgovorim na pitanja:::::
1.Imam 18 godina 9 mjeseci i 24 dana....

2.Ja sam dobro,samo me boli glava.
Večeras ću se vjerojatno naći s Lucijanom,da se upoznamo...
A kasnije u katedralu...


3.Smisao života je jednostavan-ŽIVJETI I ISKORISTITI PRILIKU DA ŽIVIŠ..
SAD NE ISPUCATI ŽIVOT U RAZBLUDNIŠTVU,ALKOHOLU,DROGI,CIGARETAMA...
NEGO ŽIVJETI SVAKI DAN O VESELITI SE SITNICAMA...
NEKI NEMAJU PRILIKU ZA ŽIVOT,A MI IMAMO...
TO JE SREĆA...
U TOM TRENU TAK MISLIM...

4.Ja sam Martina...
Tako me drugi zovu...


5.Moja filozofija....
Nema jedne riječi..
Znam ih par..
LJUBAV
ŽIVOT
RIJEČ


RIJEČjer od nje sve započinje...
Svaka misao,svaka izreka,izjava,svaka rečenica,svaka pjesma,svako pismo i svaki razgovor počinje rečenicom...
Pa ako se neka filozofija temelji na pisanom ili govornom temelju jasno je da je sastavnica riječ tj.slova..
Tak ti ja razmišljam,a za kasnije ne znam...

ŽIVOT je jedna filozofijakaj god vi rekli i vi mislili...
Svako dnevne situacije bi se svele na filozofiranje....
Počevši od toga da o9s najbanajnije stvari napraviš veliku i oko tog filozofiraš kao da je to nekaj za život bitno...

LJUBAV pokretač svijeta..
Lijepo je biti zaljubljen..
I ljubav je jedna filozofija,jako velika...
Sve je tako jednostavno a nama se čini komplicirano..
I kad bi nešto što je lako trebali odlučiti mi oko tog filozofiramo samo zato da nekako shvatimo bit..
....mislim,,da se pisati o tome satima....
...ali,,čemu...

pusakiss


u 14:21||komentari (32)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.