26.11.2006., nedjelja

....boring...

Sjedim pred kompom i igram belu na netu...
Inače mi je dosadno...
Boli me trbuh,hoće mi puknuti...
Kaznila sam ga pa sam se preždrerala...
To je zato kaj sam dobila prištiće na licu...
A najgore je kaj danas idem s momnkom vani...
Mislim,valjda idemo...
A puder neću staviti jer mi je tad gore kad ga skinem...
Tad se nasele nove kolonije prištića kao kazna kaj sam ih ugušila puderom...
Ah...
Sad mi je tu stara srala da nek idem učiti...
Joj,,išla bum...yes
Boli trbuh...
Baš sam svinja samo trpamu sebe i sad imam...
Moram si obrve počupati...
Ja mislim da si bum sve počupala kaj nem svaki drugi dan imala brige..
I onda si ih bum crtala s olovkom..
Ali opet nem si ih mogla čupati pod matkom..
K vragu...
A kad bu kiša onda mi se bu različilo..
Ipaksi bum ja to čupkala..
Imam malo posla...
Ali ned
a

u 14:24||komentari (0)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.