22.11.2006., srijeda

..joj...

Skoro pa i zaboravih,postoji još nekoliko fenomenalnih ljudi...
DZI,LUCIJAN ili IVAN..
Tog dečka znam prekko neta,bloga,icq...
Jako je dobar i sviđa mi se kako razmišlja...
Blog mu je fenomenalan,i ima jako lijepih stihova...
Često se dopisujemo i baš mi je dečko ok...
Nije neki bahat ili tako nešto..
Dečko je na mjestu...
Tješio me kad sam bila malo u bedu...
Osobno ga ne znam,ali se nadam da ga bum upoznala...
Lucijan,za sad toliko...
Pisat ću ja više,kad te upoznam...
THUNDER...
On mi je u komentarima ostavio jednu ideju...
Da pišem o svojoj obitelji,školi i tako to..
Jako je dobar dečko i ima dobra razmišljenja...
I s njim se mogu dopisivati o svemu...
Hm,mislim dečko kak se spada je...
Hm,a više o nju,hm,za sad toliko...

Pusa...

u 20:35||komentari (13)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.