22.11.2006., srijeda

Hey..;)

Evo,jednu super ideju mi je dao moj super frend Thunder....
Da napišem više o sebi,svojoj obitelji,prijateljima...
pa eto...
Moja obitelj;)
Imam mlađeg brata-NIKOLU...
Jako me gnjavi i dosađuje mi...
On je navijač Varteksa i član White Stonesa..
Mislim,nebum to komentirala jer nebu dobro...
Inače ok je on,kad me ne gnajvi..
Znamo se zezati i spominati...
Ima 17g,i sad je jako buntovan i starce jako živcira...
Moja stara-KATICA...
Dobra je ona,makar se ponekad zna derati i tako to..
Često je živčana i onda viče...
Dobro,ima problema koje ja sad nebi pisala..
Mislim,nije jako ozbiljno ali je..
Mama mi radi na sudu,kao dakltilograf...
Inače je jako zabavna i često me ispituje sve i svašta i nasmijava me...
Moj stari-DARINKO...
Joj,kak me on živcira..
S njim se najčešće svađam jer ja sam Vodenjak a on Škorpija...
Msilim,svako malo mu nekaj smeta čas ovo,čas ono...
On ima svoj obrt,zavarivački...
Mislim...
Nije moja obitelj loša,imamo mi i svijetle i lioše točke...
Znamo se i zezati,zajedno gledati telku i tako to...
Često gledamo zajedno kvizove...

Imamo i dva četveronožna člana..
NIKU...
To je moja maca...
Ona slatka koju imam u postevima...
Jako je zaigrana i voli puno jesti..
Često mi radi nered i gluposti...
Voli boraviti u kadi,ali se ne tuširati...
U zadnje vrijeme jede samnom koštice i one u lupinki pa ja interveniram..
Zna mi zadavait šokove,jer hoda po nadstrešnici i onda padne na pod i umalo da ne ode k DONU...
DON...
Mješanac vučjaka i lesija...
Ima već 10 godina..
Zločesti jemjer zna napadati ljude i ubija ježeve...burninmad
Inače je ok...
Sad se ne igram s njim jer je i hladno,a i pomalo sam bezobrazna od kada imam Niku...
Ovo je ukratko...
Pisat ću ja još,bez brige....cool

MOJI FRENDOVI...
O tome se da pisati i pisati....
Imam nekoliko pravih frendova a ostali su samo poznanici..
Najbolja mi je ANITA..
Ona mi je ko seka i volim ju..
Zabavna je i tako to..
Volim s njom pričati o svemu...
Nikad mi nije dosadno...
Mislim,ima već o njoj napisano...

MAJA...
Idemo zajedno u razred,iz Vž je..
Jako je dobra,zabavna,duhovita,iskrena i ozbiljna.zgodna...
Volim s njom pričati o svemu i dugo,dugo šetati po gradu i smijati se do besvjesti..
Znamo se jako ceriti i pod nastavom...
Draga je ona,žao mi je kaj ima problema kakvih ima...

MARIN...
Njega znam kojih 2-3g..
Jako drag dečko...
Moja mama bi ga za zeta...
Miran je on...
Ali je frend i to pravi..
Često je išao samnom kad sam nekaj trebala...
Zna me nasmijati kad nisam najbolje volje...
Nema djevojku,nažalost...
Zgodan je,nebrem reći da nije...naughty

MARKO J...

Marko J,je moj prijatelj iz katedrale,znamo se kojih 7 mj...
U početku je htio nešto samnom,ali ja nisam, htjela i mogla...
Duga priča,a i ima prije na postevima....
Iskren je i razumije ljude...
Mislim,mogu puno napisati o njumu,ali sad....

KRUNO...
Jako drag dečko...
Život ga ne mazi u zadnje vrijeme...
Upoznali smo se sasvim slučajno..
Pomaogao mi je jako puno,kad sam bila u bedu zbog Nikole...
On kaže da sam ja njegov ANĐEO ČUVAR..
Ja sam samo bila tu kad mu je bilo najteže i tješila ga i davala savjete..
Tome služe frendovi...
On je malo stariji,ima oko 23g...
Ima sigurno još osoba koje su mi jako dobre ali sad sam zablokirala...

Ostalo su mi poznanici,osobe s kojima mogu popričati,ali ne onak kak s ovima...
Mislim,imam ja i među njima jako dobre frendove,ali...
Imam osobe s kojima se dopisujem preko pisama...
I oni s kampa Modrava,preko Sms...

Ovo zasad je to to...
Napisat ću vam još...
Pusa....kiss




u 20:27||komentari (2)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.