08.11.2006., srijeda

Tebe nebi mjenjala..

I nebi ga mjenjala..
Ni za tajne svemira..
Ni za svo blogo ovog svijeta..
Obožavam ga..
On je MOJ PRINC NA BIJELOM KONJU..yes
Svaki tren s njime mi je dar..
Kad ga ne vidim,fali mi..
Svaki njegov pogled,dodir,poljubac i zagrljaj..
S njime mogu razgovarati o svemu,nema tabua..
On je sve što sam oduvjek tražila u dečku...
Napokon sam sretna,ALI ISKRENO SRETNA...
Pazi ne mene,daje mi komlimenta,toliko je pažljiv...
Dođe mi da plačem..
Ali po prvi puta,to su SUZE RADOSNICE..
Nekad dugo razmiušljam o njemu..
Ne želim ga izgubiti..
Jednostavno ne mogu ponovo pasti na dno i početi iz nule..
Toga mi je dosta,nemam snage...
Nikola me dovoljno uništio i slomio..
Dovoljno me ubio..
Sad to ne želim i ne mogu...
Moj Marko mi znači mnogo..
Mislila sam da neće,da ću patiti za Nikolom,,dugo..
A,nije tako,..
HEPY SAM...
cerekcerekcerek
Osjećam se kao u SEDMOM NEBU...cerek
Hm,hm,hm...

Danas je bilo sve ok u školi..
Frendici su uzeli pismo,onoj koja ide s Nikolom u razred,i pročitali ga..
Međuostalim u njemu piše kako Nikola nije Marku ni do nožnog prsta..
Kako Marka obožavam i kak mi nema smisla pomišljati na druge..
Hm,danas sam napravila 2 lančića crno-bijela...
Sad ću malo gledati tv,kasnije ponoviti za školu,napisati dnevnik i u krpe..
Idem ja sad vama ostaviti komentare...
pusa kisskiss
**tinchy**wave

Friendster images

Friendster images


layout for myspace

layout for myspace

u 19:53||komentari (6)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.