05.11.2006., nedjelja

.
MySpace LayoutsImage hosting

Image hosting


He,evo malo mišića...
P sad recite da ne izgleda mljac..yes
Nisam neka glupačica koja pada ne pločice,imam ih u kupaoni,ali mi se sviđa ako ih dečko ima..
Moram provjeriti ako ih ima moj dečko..cool
Izgled mi uopće nije važan,mislim ako dečko izgleda fenomenalno ok,ali ako ne,neću sigurno tražiti nekog Apolona..
Mrzim praznoglave momke,i one koji su umišljeni i misle da mogu sve..
Mrzim momke kojima je stalo samo do SEXA..
Mrzim momke koji lažu i varaju..
Danas ima malo dobrih dečki..
Nadam se da moj ne spada u skupinu koju mrzim..
Danas nisam najbolje,nekako sam tužna,nisam vidjela Marka od četvrtka. src="http://images.bigoo.ws/content/icon/fantasy/fantasy_20.gif">

MySpace Layouts


Ležala sam na krevetu i razmišljala o tome,čega se bojim..
BOJIM SE SMRTI...
Ponekad se pitam kako će biti kad ću umrjeti,jel će boljeti,jel će tko plakati..
Pitam se kako izgleda drugi svijet..
Kažu da čovjek umre tek kad biva zaboravljen..
BOJIM SE SAMOĆE..
Ne želim biti sama,bez ikoga..
Bojim se da se neću udati,da ću živjeti bez ljubavi i djeca..
Bojim se da me ne napuste..
Bojim se noću mraka,i sama leći tužna u krevet..
Potrebna mi je nečija blizina,.nečija toplina...
Bojim se da ću biti tužna i ostavljena...
BOJIM SE NEUSPJEHA..
Da neću uspjeti u životu,da neću upisati faks koji želim,da neću ostvariti kaj želim..
Bojim se kaj drugi misle o meni...
Jako sam krhka i nemam dovoljno samopouzdanja..
Ne vjerujem u sebe i svaki kompliment i onaj mali mi hrani dušu i dižem samopouzdanje...
Neki kažu da sam umišljena,nisam,to je štit koji gradim,da me ljudi ne slome i ne povrjeda..
Ne želim da me ljudi upoznaju takvu kakva sam..
Ponekad mi se čini kao da sam ja neka vrsta anđela..
Anđeo slomljenih krila i srca..
Koji hoda ovim svijetom plah i nesiguran..
Anđeo koji ima sjaj u očima i srce,koji želi pomoći drugima..
Ja neka stvari ne razumijem i sve gledam na dobro..
Želim pomoći drugima..
Na kraju se zeznem..
blog layouts

blog layouts


BOJIM SE DA ME LJUDI NE ISKORISTE I ODBACE..
Ne želim ponovo prolaziti ono što sam prolazila nedavno..
NE MOGU,NEMAM SNAGA..
JOŠ SAD SKUPLJAM SNAGU...
JOŠ PONEKAD SE ZNAM SLOMITI..
TREBAM LJUBAVI..
PRIJATELJA..
TREBAM TEBE..
Friendster images

Friendster images


image hosting for myspace

image hosting for myspace



**ti

u 16:52||komentari (6)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.