02.11.2006., četvrtak

Brr,kak je zima

Bigoo

Bigoo






Bigoo

Bigoo

Dosađujem se,i zima mi je..
Najradije bi se zavukla u krevet i uopće ne izlazila iz njega..wink
Inače sam ok,koliko mogu biti,s obzirom da nema škole i da se ne zajebavam s curama..nono
Inače jučer sam bila u gradu,išli smo na cugu..
Bilo mi je čistam ok...
I za Noć vještica sam bila vani,Lana,Vanja,Marko i ja..
Lana i ja smo si sfurale čizme i onak hlače u njima..yes
Mislim,nismo se dogovorile..eek
Tek tako,,šala,jesmo se..smijeh
Bili smo na cugi i zajebavali smo se..yes
Kasnije me Marko ispratil skoro do doma,mislim nije trebal,ali..cerek
Za danas neznam ak pem kam,zima je,a baš mi ne treba da se još bolje prehladim..
Već sam ovak..
Trebam piti puno puno čajapartyparty..
He,jučer sam imala šošeka u grad..
Slatko,ne...
Kaj da pišem,više neznam kaj..
Morala bum začas ići kuhati ručak..yesyes
Idem ja malo gore,moram zatvoriti prozore..
image hosting for myspace

image hosting for myspace


Slatko,zar ne..
blog layouts

blog layouts


Ja bi jednog takvog medvjedića da spavam s njime...
layout for myspace

layout for myspace


Puse i pozdravi..
kissmahmahkissmahkissmahkissmahkissmahkissmahkiss
**tinchy
**

u 13:19||komentari (6)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.