29.10.2006., nedjelja

I,koliko je sati...

Myspace layouts

Myspace layouts


Ja danas do malo prije uopće nisam kontala koliko je sati...
U crkvu sam skoro otišla sat ranije..bang
Ma,mislim...
Inače sam ok..
Vani pada kiša,ali i to se nekak preživi.
Jučer sam bila sa frendicom vani,malo smo se prošetale i zezale...smijeh
Danas se moram učiti,a tako mi se neda...zijev
Danas je Marku i meni 2 mj..
U početku sam mislila da nebudemo tak dugo skupa...
MySpace

MySpace


Ali sam se zeznula..
Meni je s njim super i nebi ga mjenjala za nikog drugog..
Dok se sad sjetim svog frenda samo se nasmijem..winkyes
Ja sam fakat bila opsjednuta njime,i značil mi je,jako....lud
Sad je to iza mene,na sreću..
Svaki dan sam sve više i više propadala radi toga..
Ja mislim da je bilo suđeno da se ja i Marko upoznamo...cerekMySpace

MySpace


Joj,ja sad moram na ručak,a tak mi se ne ide..
Vraćam se kasnije...
Puno pusa...
kissImages for your blog

Images for

u 13:13||komentari (6)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.