28.10.2006., subota

a href="http://www.glitteryourway.com" target="_blank">Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us
Moja naj naj frendica se tako zove...
Cura je legendarna,obožavam ju..
Kad ta počne sa svojim ludorijama,ja sam odma super..wavethumbup
Znamo se od prvog osnovne,a naj samo od petoga...
Živimo blizu jedna drugoj,ali se ne vidimo tako često,zbog škole,obaveza..namcor
Hm,ali kad se nađemo onda pričamo i pričamo...
Pišemo zajednički dnevnik..yes
Ups,ja bi ga trebala napisati,navečer,šta mi se događalo tokom ovih dana..blabla
Ko sestre smo,i razumijemo se...
Ja sam najsretnija osoba kaj imam nekog poput nje..winkcerekwink


Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Dragi..
Pa to,nadam se znaju svi..
Lik je super,da sam ga tražila svijećom teško bi ga našla..yes
Pažljiv je,iskren,duhovit,iskren...
Zgodan,makar mi to nije toliko važno..wink
Sutra nam je 2mj..cerek
Kupila sam mu jednu diplomu:NETKO POSEBAN,paket od 10cd-a,čokoladu SAMO TI,i napisala mu bum par stihova,možda mu kupim neku šalicu..
Ne znam kaj,mislim..wink

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us
Naravno i moje ime..wink
Mogla bi ja još nešto o sebi..
Kad bi me neko ubital kak bi se najbrže opisala,to bi bilo ovako:
MALA BRBLJAVA KOJA SE PUNO SMIJE I VOLI POMOĆI..
Kad bi me pitali kaj najviše mrzim,to bi bilo to:
LAŽ
DVOLIČNOST
OGOVARANJE
ISKORIŠTAVANJE
PREVARU
UMIŠLJENOST
ŠKRTOST
PIJANČEVANJE
Kad me pitaju kaj volim to bi bilo:
PRIJATELJE-ANITU,MAJU,SANJU,MARINA,KRUNU,NIKOLU..drugi su mi dragi..rolleyesrolleyes
OBITELJyes
NIKU I DONA(mačka i pas)nut
SVOJE SITNICEnaughty
ČOKOLADUnut
SLATKIŠEsmijeh
PLESATIcerek
PISATI PJESMEthumbup
ČITATI KNJIGEzujo
IZLAZITIparty
ZEZATI SEzujo
IĆI NA SUSRETE MLADIHeek
hm,valjda ima toga još ali sad se ne mogu sjetiti
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
Neki se sad pitaju,a dečka?
To ja nebi još nazvala ljubav,jer samo kratko skupa,ali mi se jako sviđa,zaljubljena sam i nekaj osjećam..cerekwinkcerek
Mislim,ja tak razmišljam i to je to..smijeh
Bez čega ja nemogu??
ČOKOLADE
MOBITELA
LJUBAVI
SVOJIH PRIJATELJA
SVOG DEČKA
STAROG JASTUKA(bez njeg teško zaspim)
NIKE
NEKIH LANČIĆA KOJE SAMA NAPRAVIM
BLOGA

Friendster images

Friendster images


Hm,kaj da još pišem??
Nemam inspiracije...
image hosting file

image hosting file


Idem ja,ali ako se nečega sijetim,vračam se..
Pusa kiss
Customize your blog

Customize your blog


u 19:29||komentari (1)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.