20.10.2006., petak

Vidjela sam, je...

I,idem ja na bus,kad vidim nju..
Curu od mof bivšeg frenda..
Da,ja i moj frend nismo više ni to,jer mi ko frendi ne bremo biti frendi uvijek bu tu ljubav,i nikaj drugo-tak on tvrdi.
I rekel je da nek ide svako na svoju stranu,da bum ja zauvjek njemu nekaj posebno,i da bumo ja i on drukčiji od drugih...
Btw,vidla sam ju,i cura je ok,slatka..
Ali,dobro...
Malo sam ljubomorna..mad
U školi je danas bilo ok,pisala sam hr,nisam znala ništ..
Ne da mi se učiti,mislim,nemam volje..no
Staroj velim da se jesam a zapravo se nisam,,,headbang
I,jučer sam se našla s dečkom...
Ok je bilo,malo sam mu se žalila na ovu situaciju,,hoće mi pomoći..
Ali ovo moram rješiti sama...
U razredu je ok,slaže se s većinom,spominamo se i tak to..
Zezamo jedni druge..
Vjerojatno navečer idem u katedralu,na mladi katedrale..
Hladno je,,ne znam kak bum ja kad bu -15..
Brrr....
Njam,upravo njupam musli i jogurt..
Meni je fino,,,nut
Btw.zanima me ko danas ide van iz BB..
Simon,njega treba izbaciti...
Kak me iritira,jako je agresivan i živčani..
mouthwash
Idem ja malo švrljati po netu..
pozz pukisssa **tinchy**

u 14:09||komentari (1)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.