17.10.2006., utorak

Umorna sam,a moram učiti

Znate kaj,škola je sranje..
Znam,znam da mi treba i ovo i ono,to slušam svako malo,,ali..
Muče nas tim brojkama,tim zadacima,teorijama...
Pa neke u životu više neću trebati..
Ah,danas sam pisala kemiju,nisam znala ništ...
Nemam ništ napisano,bila sam bolesana..
Inače sam ok,molo umorna,sad se najedem i idem učiti..
Nažalost neću se naći s dečkom,moram za sutra naučiti 10 str..
Pišemo test..Grrrrburninmad
Hm,,fali mi moj dečko,sve mi je tak neobičmo,i drukčije...
Super mi je s njime..
Baš sam se spominala s curama,i imaju ne ke probleme...
Dečki se dopisuju s drugima,...
Jednoj se mota po glavi drugi,tj,s razlogom,,KUŽIM JU...nut
Pa,sad...
Vjerojatno bum čitala pjesme za dan knjižnice...
Malo bed,ali kaj sad...
Idem,vidit kaj treba napraviti..
Vratit ću se,NADAM SE!!
Pusa kiss

u 15:06||komentari (8)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.