14.10.2006., subota

A,,,aaaaaaa

S dečkovog rođendana vratila sam se oko 4.15h..
U početku je bilo zijev,ali kasnije je bilo thumbup..
Zabavila sam se,naplesala,nazezala...
Skontala sam se s jednom curom Lanom..
Ženska je zakon...
Bila je tam jedna Tea..
"Princezica"kak ju je nas par nazvalo..
Samo je sjedila,i tu i tamo se nasilu nasmijala..
Odmah,kaj smo se Lana i ja skontale,odmah smo skomentirale stajling..
NO COMENT...
Mislim tak se sad očito fura.KAPRICE USKE CRNE(TAJCE),crna samt minica,neka zeleno-roza majca,patike visoke bijelo roze..
I Hello Kity,torbica..
namcor
Ok,kaj sad...
Lana i ja smo se naplesale,naglupirale..
Ja sam tu i tam malo dodala koji pokret iz onog filma :STRIPTIZ:
Niko se nije skidal..
Bilo nam je ok..
Spominala sam se sa većinom..
I plesala
Čula sam da je Markov frend rekel da si je pravu curu našel..eek
Hm,hm..
Ma,zezancija...
Spikala sam s jednim likom za kojeg sam mislila da nebom para oblake,a zapravo lik je ok...
Malo sam Marka zezala..
Mislim on mene zove ZLO...
yes
Među ostalima dobil je beđ:JA SAM CAR...
I rekel je da sam sad službeno CARICA...cerek
Hm,slatko..
Jen lik mi je cijelo vrijeme mirisal jaknu..
Imam super parfem..
AIR...
Mislim,a Marko ga je sam gledal...
Kaj sad,liku se sviđa moj miris...
Bilo je super...

Malo prije sam se najela..
Danas je mojoj staroj rođendan...
Opet sam morala u dućan...
Pogađajte??
PO??
..............PIVE...............yes
Ah,idem se otuširati..
Idem na kavu s frendicom...
PuSa kiss **tinchy**

u 13:59||komentari (6)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.