13.10.2006., petak

Stara mi pizdi...


Mislim,ono,kaj da si ja mislim..
Dokuri ona u sobu,jučer,da zakaj spim,da nek nekaj delam,a ja njoj,HELLO,sutra sam na praksi,i nek me pusti,da me boli TINTARA...
Morala sam nekaj reći,jer..
PRETJERUJE,mislim,moram spati,kaj bi ona..nono
Mislim,jučer sam opet išla po PIVE,,već mi idu na živce!!
headbang
Jučer sam opet razmišljala o ovom,svom frendu,dugo nisam..
Mi ne komuniciramo kao nekad,sad prozborimo tek nekoliko riječi,ali tek tako..
Sad nakon onog razgovora njega i Maje,,moje super frendice,postoji zid i nekakva glupa šutnja..
Znam i zašto..yes
Boji se sam sebi priznati da je istina kaj je ona rekla..
Mislim,mrzim tu prokletu šutnju,i njegovo ponašanje..
Zvuči glupo,ali fali mi..
Naši razgovori,,nekad smo pričali i pričali i nisamo znali i nisamo htjeli stati,uživali smo u razgovoru,i u onim našim pogledima..
Mi smo se razumjeli bez da smo pričali..
Predobro se poznajemo..
eek
I,sad tako,ali nema mu smisla,mislim,ako me bu izbjegaval,jednom bu pukel,jer nebre tak..
Na panou u školi su moje pjesme,i čula sam od svoje frendice Jelene,koja ide s njime u razred da ih je pročital..rolleyes
Znam,da zna da su pisane,još prije za njega,neke je i čital..
Razmišljala sam malo,o tome..
Dali ga mrzim ili volim,na neki način,poseban i čudan..
Ja mrziti ne znam nisam takva,ni da hoću ne ide mi..
Nisam s time rađena..
Fali mi njegov glas,naši razgovori..
Fale mi njegovi dodiri,oni prijateljski,NARAVNO..
Njegove oči,nečime zrače,nekom tugom i sjetom..
Hm..
Malo prije sam došla s prakse,bilo je ok..
Bila sam s veterinarom na terenu..
Umorna sam i smrdim..
FUJ..dead
bILA SAM KOD BAKE..
Dala mi je 50kn,makar nema...
Stari je čak došel po mene,ČUDO!!cool
Hm,trebala bi ići dečku na rođendan,ali mi nije rekel ni kad je,ni kak da ja tam dojdem..
Ak mi ne javi do 16h,ne idem..
Kaj on misli..
Ak ne,idem vam s curama..
He...smijeh
Mogla bi ja malo i općenito o sebi,o svojim frendovima..
O SVOM RAZREDU..
Ha,ali to ću naknadno..
Idem ja malo švrljati po netu..

Pusa kiss
**tinchy**

u 14:53||komentari (4)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.