11.10.2006., srijeda

Evo malo mojih stihova...

Tebi,
Noćas ponovo misli mi k tebi lete
I sjećanja na sve što je bilo..
Kraj tebe nisam i to mne boli,i
Opet mi suze umivaju lice,i tijelo drhti..
Lažem sve da mogu bez tebe,da ne volim te,
A,istina takva nije jer,volim te kao prije…
**tinchy**


Bio si mi…

Bio si mi sve,u tami svjetlost,
u noći dan,umornoj san.
bio si moja želja i neostvaren san.
Bio si tu kao prijatelj,za kojeg je srce gorjelo,
boljelo i voljelo..
Bio si mi onaj za kog sam Boga molila..
A sad si samo lopov kojeg sam voljela!!!
**tinchy**
Proklinjem…

Proklinjem tvoje smeđe oči
u koje sam se zaljubila.
Proklinjem tvoj osmjeh zbog
kojeg na spavam noćima.
Proklinjem ime tvoje
koje dozivam u snu.
Proklinjem tebe,jer VOLIM
Te,a ti nisi tu!!
**tinchy**
Tebi…

KAKO,da ti kažem:SVIĐAŠ MI SE,
a ti nisi tu?
KAKO, da te zagrlim i budem
Ti što bliže?
KAKO,da te poljubim
kad ti ljubiš nju?
KAKO,da ti kažem VOLIM TE,
kad mi od prijateljstva ne nudiš više??
KAKO,da ti kažem sve,
kad ti bježiš od mene?
**tinchy**




Jednom plavookom…
Pusti suzu,
za nekad
za nas.
Sjeti me se,
onih dana kad sam s tobom sretna bila,
onog dana kad si me ostavio,
onog dana kad mi se nisi vratio…
Sjeti se,
jer tad si me ubio!!!
**tinchy**

u 13:08||komentari (2)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.