10.10.2006., utorak

Danas nisam u školI!!Jupi!!

Hy.
Baš sjedim pred kompom i tipkam,dosadno mi je,ali ipak nisam u školi..
Zanima me kaj sad rade moji,hm,,DOSAĐIJU SE..
Ha,ha,ha...
Malo gledam po internetu nešto,nema ništa posebno...
Tražim neke gluposti,,smijeh
Baš sam se sijetila ovog kretena,mog frenda kak se ošišal.. nut
Pa da pukneš od smjeha.
Jučer je imao frizuru,kao pokisla kokoš..smijeh
Znam a je bezobrazno,ali to su i drugi zaključili..
U petak mi dečko slavi rođkas,i idem,valjda..
Tražim na netu tekstove pjesama..
Zna tko kakvu stranicu???
Hm,i da,moj frend i ja komuniciramo tek toliko...
Al dobro,,bolje za sad tako,nego one naše spikica..
Baš sam se prisjetila maturalca,kvragu..
Uf,malo mi je vruće kad se toga prisjetim..
Ono on i ja družili smo se cijelo vrijeme,već su se ovi tam čudili..
On je upadao u moju sobu bez beda,bila ja u badiću ili u čem drugome..
Legao je u moj krevet bez beda/drugi mu se nisu činili zanimljivima)..
Cijeli krevet je imao miris njegova parfema,,Njam..njami
Razgovarali smo satima,jednom smo čak i na ručak zakasnili..
Bed..
Znali smo raditi gluposti,nije nam bilo dosadno..
Moje frendice su ludile šta nisam s njima,i bile ljute na njega jer se ponaša kao KRETEN..
Jednom sam ga skoro udavila,zajebavao me,legao je pored mene i počeo me dodirivati,ja sam ga molila da prestane,a on ništa..
Tad sam počela plakati,i rekla sam mu da neka ode,jer ima curu i takvo ponašanje nije dolično..
Otišao je..
Kasnije smo razgovarali,on mi je poslao da nezna kaj bu,da mu je teško,da ima curu,da mora za sad biti tako...
Imao je onaj tužan pogled,gledao je u mene,ja sam znala da nije ravnodušan..
Bilo je svega(NO SEX),razgovora,zajebancije..
Hm,ah,lijepe uspomene..
Nakon maturalca smo se dop,kako nam to sve fali,a on je rekao da bi dao miljun dolara za jedan sekund naših Vodica..
Nedostajali su nam oni naši razgovori,ukradeni pogledi,dodiri,one zezancije kad smo bili sami,onaj put kad je ležao kraj mene...
Zapravo falio mi je ON..
Noćno kupanje..
He,he..
Ups,Matejin i moj striptiz,koji nije uspio jer su nam dečki upadali u sobu...
Eh...
Sjetila sam se kak smo zabrijali nekoliko dana nakon maturalca..
I onda nek nekaj veli..
Pih puknucu
Taj i sad nezna kaj hoće,,,
A ja sam mali vrag,koji ga zna provocirati,pa da još bolje bude očito da nezana..
Inače ja sam luda,znam tak zajebavati ljude da je to bolno..Npr.svog dečka,ali njega malo,on više mene,sad me zove ALKIĆKA,jer sam se napila,pa nije me videl,bila sam malo pijana naspram drugima..
Znam biti sarkastična,ali ne prema njemu,mada on nekad misli da jesam..
Neće mi dati sliku,jer misli da ju bum spikala s iglicama...
Da,da,ipak ja sam VJEŠTICA..naughty
mOJI SU SAD VEĆ DOMA..
Dobro kako koja..
Marko je sad u školi..
Malo sam visila na ICQ,s frendom se dopisivala..
Zanimljivo,većina tih likova na ICQ(imam slike),je zgodnija od mojih frendova..
Ma,izgled nije bitan,,,
Ja sam prije bila JAKO POVRŠNA,i bilo mi je važno kak lik izgleda i dali se sviđa il ne mojima frendicamna..
Morao je bit visok,zgodan,dobro građen,i da se cure okreću za njim,,
Bila sam,,
headbang,-SAD BI LUPILA GLAVOM O ZID..
One dobre sam tad ignorirala,jer nisu bili dobri..
Ajme,,jadna sam..
Danas mi izgled nije na prvom mjestu.
Ok,ok je ak je lik zgodan al nije presudno..
Ja kad lika vidim znam ak ima ono nekaj faktor X ili ne,,
i znam jel ima "ONO"!
Bitno mi je da je dobar,drag,nježan,pažljiv,zabavan,iskren,da ima razumijavanja,da me poštuje i cijeni,da mi je vjeran...
Na živce mi idu oni prepontentni tipovi koji misle da su Boga ulovili za bradu.,,UF..burninmad
Takvima bi rekla neka se pokopaju ili bang...
Ma počela sam pisati pomalo i gluposti??
Idem vidit šta ima ne telki,pa moram kuhati ručak..
Pusa kiss
**tinchy**

u 11:06||komentari (4)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.