08.10.2006., nedjelja

Boli me glava,umorna....

Odspavala sam,malo 3h,a bila sam budna 30h,,jako lijep omjer...
ZAŠTO??
Bila samo kod frendice na rođendanu,i tam sam s još jednom spavala,,ali ja nisam mislim spavala..
Bila je ludnica,,pjevalo se,plesalo po stolovima,jelo..
I PILO..
Mi smo se cure zagrijavale s JUICE-VOTKOM..
Kasnije nam je slavljenica donjela VIGORA OD BOROVNICE,,A KASNIJE ŠUMSKO VOĆE,I ČOKOLADNI LIKER..
Pili smo iz flaše,,sve..
I bilo je za očekivati da se budemo svi napili..
Ja sam bila OK,malo pripita,ali OK..
Od frendice stariji brat me zezal,bil je PIJAN TAK DA JE RAZBIL MOBITEL,PATIKU JE IZBGUBIL..
Neki su se posvadili,jedan lik s curom,zato jer je ovaj bil s drugom,a ta mala je predložila da se idu zajebavat u troje..
MA SVAŠTA..
Naravno,,ja sam malo glumila psihologa..
Kasnije se to smirilo,pa smo opet plesali,pjavali,pili...
Malo sam s Davorom razgovarala,,i tako to..
Bila je LUDNICA,NA BOLJEM RAČKASU NISAM BILA,A MISLIM I DA NEBUM..
Sad tu malo tipkam,,joj feštali smo jučer od 19h,pa do danas ujutro 7h..
Moja frendica s kojom sam išla je otišla je ranije spavati jer se spotrla totalka..
I,mislim,,JEMPUT SE IMA 18.G NE???
Sad tu tipkam,i sam čekam kad bum zaspala...nut
Zvao me dečko ,i probudio me,,nije znao kakva je bila situacija u vezi rođendana...
Trebali smo se naći,ali vjerojatno nećemo,,jer sam ja umorna,,pa mi je rekao neka se odmorim..
MOJA SLATKICA...
Ponovo sam na ICQ,,tipično,,zakaj imam tipa,kad sam njima zgodna,i tako u nedogled..
Ha,ha,ha,..cool
Mislim,takvo pitanje,
A ZAŠTO IMAŠ DEČKA??
Hello,mislim,imam ga,zašto nebi..
Pa moj je dečko,,BOMBON..
Takvog dvaput teško da neđeš,,.
Ja mu kažem da mu je jedina greška to kaj je SAMNOM..
Njemu je to smješno,i vrati mi kontru..
Pa ti skuži..
Joj,,UMORNA SAM..
iDEM U KREVET I MALO GNJAVIT SVOJU BEBE(MACU NIKU)rolleyes
Sve vas voli i pozdravlja **tinchy**
smokin

u 14:39||komentari (3)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.