06.10.2006., petak

Jupi,,PETAK JE...

Došla sam prije jedan sat HOME, sad malo tipkam..
Morala sam do susjeda da mi složi nešto na kompu,ha,,jer nebi mogla na INTERNETa to bi bilo VERY BED...
I,tako tipkam ja,malo po BLOGU,malo po ICQ.
Danas je bilo OK u školi,praktički nismo ništa radili..
Ujutro sam sa frendicom ponovo pješačila do šk,,10min,,bar smo se ispričale..
Jadna ona,,ne razumijem,zašto ona nema lika,,kad je tak dobra,,..
I,vidjela sam si #"frenda"-ošišal se,i nije mi tako zgodan,,PIH,MOJ LIK JE ****puta lijepši,NARAVNO!!
Napokon sam odnjela psihologici disketu-BRAVO JA!!!
Jučer navečer sam pjesme stavljala na disketu,,mislim to ti je PAMET!!!
Odnjela sam joj,i sad čekam koje će osvanuti na panou::cerek
Da bar onih par koje su pisane njemu,,za koje zna da su za njega,
OBOŽAVAM GA TAKO LOMITI I PUŠTATI DA RAZMIŠLJA!!smijeh
Danas,kasnije,idem s frendicom Majom,,kupiti dar Mateji kojoj idemo na rođ,,sutra..
Jedva čekam..
Ah..
OPET,me bole leđa,,kvragu,,trebam mi masaža,,ali nema nitko u blizini da me izmasira,mislim ima susjedi i stari,,ali hALLO,ma neće me valjda oni masirati,
ph,,,meni je draže MLADO MESO...
Baš gledam koju da još pjesmicu napišem...
Hm,joj,neznam..
**tinchy**
smokin

u 13:33||komentari (8)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.