03.10.2006., utorak

Nisam dugo pisala...

rolleyes
Hm,,ovih dana se puno toga izdogađalo...
Počinjem od danas,,jer još,,su mi živci
Poludila bum,,ali FAKAT..


Mislim dođem ja danas u školi,sa spoznajom koju mi je frendica saopćila jučer..
Rekla mi je da je mom "frendu" rekla kaj ga ide,,da zašt se pravi glup,da kaj FAKAT,,misli da niko ne vidi kaj je,da niko nije slijep,,da sam mu ja frendica,al da tu nekaj smrdi,,da vidi da ima nekaj,da se s oproštenjem posere na njegovu žensku,..
Lik je muljal kak mu je super spikati samnom,kak sam super,da ja imam tipa..
Ona je kipjela,,zamišljam ju,,,
Mislim znam da mu je rekla svašta,jer joj je dosta,,tih naših kašnjenja svaki na svoji sat,i ...
Ima toga još,ali nisam sve pokopčala..
Dobro dođem ja do tam,,trebala sam frendicu,,i dođe on tam i veli da nek idem jer se nesme samnom razgovarati,,a njegov frend da ima problema u vezi,,bla,,bala..
A on da nije u vezi nego zbog"mojih".
Pri tom je mislil na frendice..
Ja sam planula,,jer je rekla frendica,,da očekujem promjenu na bOlje,da je on tak rekel,,
jA SAM SE OKRENULA I OTIŠLA,,ULETJELA SAM U SVOJ RAZRED ŽIVČANA,,,
NARAVNO DA SAM FRENDICI REKLA KAJ JE BILO..
NIJE MOGLA VJEROVATI..
Nisam ni ja..
Bila sam živčana cijeli dan,a kasnije sam išla do frendice,o ovi njegovi majmuni su mislili da idem do njega,,aha,,FIGU!!
I,DOĐE ON DO MENE(pa nek kaže on nekaj na ono kaj mu je ona juče rekla),i pita kaj mi je...
Pa poludela sam,ja sam mu se zahvalila kaj priča gluposti,oon je rekel da nikad nije ništ ružno rekel o meni..
Ma zaboli mene..
Nek se goni,,i nek se kotura po tim svojim bregovima...
Nek radi kaj hoće,,IDIOT...
Osim tog kaj mi je to frendica juče rekla,,razgovarala sam s njim i zaksanila na TZK,rekla sam profi,,da nisam znala da ga imamo..Ha,ha,,ha..moš misliti..
Ma,,sve je to za posnimiti i poslati na ŠALJIVI KUĆNI VIDEO..
u NEDJELJU SAM SE VIDJELA SA DRAGIM,BILO JE OK...
TAJ MOJ DEČKO,,HM,ZNAM DA NE ZAVRJEĐUJE TAKVU KRMAČU POPUT MENE,,JER,,NEBI JA NJEGA NIKAD PREVARILA,ILI KAJ TOMU SLIČNOME,,NEGO..
MAKAR SVI GOVORE,,DA SAM PREDOBRA,,,PA ISTINA,,POPUŠTAM OVOM IDIOTU,,ALI NE,,SAD VIŠE NE...
MOJ DEČKO,,HM,,JEDVA ČEKAM KAD GA VIDIM..
U PETAK NAM JE BILO MJESEC DANA,,,I NAĐEMO SE MI NA NAŠEM STAROM MJESTU,I KAŽE ON MENI DA IMA NEŠT ZA MENE,,,
I DA MI NEKU VREČICU,,KASNIJE SAM VIDJELA,,BILO JE UNUTRA BOMBONJERA-MILKINA,,I NOVA MASKARA OD LOREALLA,,,MISLIM,NIJE TREBAL..
JOJ,ŽIVČANIM,,I OPET SAM SE POČELA ŠOPATI S GRICKALICAMA,,TAK SAM KO TOVNA SVINJA...
KVRAGU,,ZADAVILA GA BUM KAD GA VIDIM,,SUTRA U ŠKOLI..
PUSA,,IDEM SE ODMORIT DA OHLADIM GLAVU,,JER AK PEM KASNIJE S DEČKOM VAN,,NEĆU IĆI KO NEKA ŽIVČANA FURJA..kiss

u 13:16||komentari (3)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.