27.09.2006., srijeda

Danas nije moj dan!!

27-09-06
Haj...
Danas je bilo osrednje,u školi je dosadno,profači stalno nešto melju o ovom i onom,a ja danas nisam bila raspoložena da ih slušam...
I onda vidim još svog "frenda",teško da mi je frend.al dobro,nek bu tak..
Vidli smo se,i tu padaju oni pogledi skinul bi te pogledom,,ha,,ha,ha..zujo
I,,prođe ta nastava,onda 20 min jahanja do kuće..
Jašem busom,već 4-u godinu..
Doma je koma,renoviraju kuhinju i kupaonu,mislim HALLO,,zašt nisu pod ferjem to napravili,nego sad..
Jako pametno...
Mislim malo sam popodne spavala,koliko sam mogla,jer imam društvo,,svoju macu Niku..
I sad čekam da me dečko nazove da se nađemo,ali ko za inat TELE2 mreža me zajebava...
Danas mi nije dan...mad

u 19:22||komentari (2)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.