• On/Off


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • ..Halo, Tina pri telefonu....
    Image and video hosting by TinyPic

    credits

    design: ldesigns
    picture: devianART

    Dok se oblačim, za lice sjajne maske biram, a dušu mekim i nevidljivim plaštem prekrivam.

    nekad je hladno kad uopće nije, a nekad kad zapravo je.. jel to onda umišljanje neko, il ja malo umišljam? ne znam stvarno. vjerojatno pijem previše vode.. a kad smo već kod ljeta.. da spomenem da planiram ispravit sve ocjene.. da da... dvojke će bit sam anatomija, kemija, matematika i fizika..osim ako mi se knjige opet ne nasmiju u lice iii ne daju mi da učim.hm.zanimljivo..ali neće. valjda. ili hoće?.. ma neće, da. a šta ako ipak hoće? možda?... ma nee. a-a... neće se ja prebacit. i neće ja imat jedince. i neće se zabavljat pod satom. i neće ne učit. i hoće u drugom polugodištu da sve bude kak je zamislila.. al ofc.. za to se mora i potrudit sad a ne sam zamišljat. ali da. ipak, priznajem, ljepo je zamišljati šta bi bilo kad bi bilo?...šta bi bilo kad ne bi postojalo?...a što bi bilo da uopće nikad ništa nije bilo?.... mnogo brate, mnogo me izluđuju ta pitanja.ee da. idem spavat ajd ajd...
    andrejj volim te najjaČe .. žwa =P


    15.12.2008. • Komentari (1)





    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.